duminică, 15 noiembrie 2009

as dori sa discut cu cineva din alba iulia care are psorizis

as dori sa discut cu cineva din alba iulia care are psoriazis

mi se pare interesant sa incerc si acest deniplant
gabi_rusan (08/04/2009 11:50:20 AM): buna ziua,am citit pagina web www.deniplant.ro avand si eu psoriazis pe care l-am tratat tot naturist acum cativa ani insa mi-a reaparut si mi se pare interesant sa incerc si acest ceai
gabi_rusan: as vrea sa stiu daca in Alba Iulia ati avut pacienti si daca pot lua legatura cu ei pentru o conversatie sau daca aveti distribuitori in zona
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Pacienti din alba iulia am avut
giurgiu gheorghe: pentru a lua legatura cu ei puteti intra pe forum si va lasa acolo adresa de mail sau messenger
giurgiu gheorghe: nu avem distribuitor in acea zona

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic