luni, 30 noiembrie 2009

Cum sa fii angajat chiar daca ai psoriazis

giurgiu
MODERATOR

Sigur, are perfecta dreptate, nu te poti prezenta la un interviu cu leziuni vizibile de psoriazis. Chiar daca ai fi si in America si tot urat s-ar uita la tine.
Problema o poti rezolva analizand ce stii sa faci si incercand , asa cum a spus si anda , sa incerci pe cont propriu ceva, eventual o colaborare.
Dovedeste ca esti buna in ce faci si ca poti face acel lucru si imbracata in pantaloni si cu pluover pe gat.
_________________

roxrml

Si eu am psoriazis vizibil pe fata / gat / ochi / urechi si pe maini, dar in toate interviurile la care am fost am pus accent pe ceea ce pot face pentru angajator si pe performantele mele. Rata de succes (adica primirea unei oferte de angajare in urma interviurilor sustinute) o estimez pe la 75-80%. Culmea e ca mai lucrez si cu publicul - fie clienti finali, fie / mai ales business-to-business (directori de firme de regula).

Aveti mai multa incredere in voi. Daca plecati sa luati un job cu gandul ca veti fi respinse pentru cum aratati, cel mai probabil veti fi: angajatorul va sesiza asta pentru voi, de regula non-verbal, constient sau nu, ii veti transmite acest lucru.

Am facut si eu angajari si nu as oferta jobul cuiva care nu crede in primul rand in el, in faptul ca are tot dreptul (prin calitatile pe care le are) sa imi ceara postul respectiv si ca vrea sa merite oferta pe care o doreste de la mine. Nu spun ca toti angajatorii gandesc asa, sunt si idioti, dar din experienta mea (destul de bogata cat sa ma pronunt) acestia sunt destul de putini, suficient cat sa fie neglijabili si oricum sa nu merite sa lucrati pentru ei.

Nu prea are legatura cu psoriazisul, nu-i asa? Decat poate in mintea voastra. de fapt, acolo e toata problema. Si din fericire, si rezolvarea!

http://mm33psoriazis.blogspot.com - blogul meu cu poze lunare psoriazis + informatii utile
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/1-vt905.html?start=0 - thread-ul personal pe acest forum cu evolutia mea de cand am inceput cu Deniplant si pana acum

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic