luni, 2 noiembrie 2009

am psoriazis la picioare si m-am tratat cu marul lupului

violeta amina: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
violeta amina: am sa va pun o intrebare daca se poate
giurgiu gheorghe: da
violeta amina: ati putea sami spuneti cateva componente din ceaiul deniplant
violeta amina: adica din ce plante e facut ceaiul?
giurgiu gheorghe: in ce scop va intereseaza
violeta amina: am si eu o problema asemanatoare
violeta amina: si am incerca cu o planta si vreau sa vad daca e si in ceaiul deniplant
violeta amina: nu vreau toate4 componentele
violeta amina: doar asa
violeta amina: din mare
giurgiu gheorghe: menta
giurgiu gheorghe: flori de menta
violeta amina: da
violeta amina: am inteles
violeta amina: si sant destul de multe ma gandesc
violeta amina: nu?
giurgiu gheorghe: 17
violeta amina: ok
violeta amina: vreau sa va intreb daca cunoasteti planta marul lupului
violeta amina: ?
giurgiu gheorghe: da
violeta amina: si e si ea
giurgiu gheorghe: in anumite concentratii e toxica
violeta amina: printre aceste plante?
giurgiu gheorghe: scrie si pe net
giurgiu gheorghe: nu folosim plante toxice
violeta amina: da am inteles
violeta amina: e toxica dar e si buna
giurgiu gheorghe: eu nu contest
giurgiu gheorghe: puteti sa o folositi
violeta amina: eu am psoriazis si am pe picioare]
violeta amina: la genunchi]
violeta amina: si miam pus planta aceasta timp de vreo 3 saptamani si mi sa tras
violeta amina: si nu mia mai aparut
violeta amina: deloc
giurgiu gheorghe: foarte bine
violeta amina: dar bineinteles mai am si in alte parti si nu pot sa o pun
violeta amina: dar asta am vrut sa stiu daca dumneavoastra o aveti in ceai
giurgiu gheorghe: ceaiul deniplant trateaza cauzele interne
violeta amina: mie mi se pare fff buna
giurgiu gheorghe: si nu la suprafata
violeta amina: da am inteles
violeta amina: dar eu am facut acest tratament acum cateva luni si nu ma mai mananca sa simt nevoia sa ma scarpin
violeta amina: sau ceva de genu
giurgiu gheorghe: am inteles
violeta amina: si ceaiul de marul lupului eu am inteles din batrani ca e fff bun sal bei la multe boli
giurgiu gheorghe: nu contest
violeta amina: nu am citt pe net de el doar ce am auzit
violeta amina: asa e
violeta amina: mie mie bun
violeta amina: si mam gandit ca tyotusi era bine daca ati fi pus in deniplant o portiune destul de mica de aceasta planta
giurgiu gheorghe: puteti scrie si pe forumul nostru pentru a afla si cielalti bolnavi de acest lucru
violeta amina: nu stiu
violeta amina: pe forum am citi ce se scrie
giurgiu gheorghe: imi pare rau, insa cum am spsu nu folosim plantel toxice
violeta amina: dar nu am discuttat cu nimeni despre aceasta problema
violeta amina: am vrut sa va intreb pe dumneavoastra
giurgiu gheorghe: puteti deschide acest subiect
giurgiu gheorghe: acesta discutie o bvoi posta si pe blog
violeta amina: ook
violeta amina: sa vada si alti
giurgiu gheorghe: sigur
violeta amina: si sa vedem ce vor zice
violeta amina: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
violeta amina is typing a message.
violeta amina: o0 zi buna
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic