duminică, 29 noiembrie 2009

Prepararea ceaiului Deniplant

Anda
Titlul subiectului: Preparare ceai

Azi am inteles de ce ieri aveam in gat gust de suc gastric si ceaiul era amar (desi pusesem 4 linguri de zahar la fierbere). Lamaia pusa in exces daduse acest rezultat.Neapreciind cele 100-150g lamaie, am pus in ceai o lamaie mare, toata, taiata felii. Aseara, pentru ceaiul de astazi, am adaugat doar feliile de la 1/2 lamaie si ceaiul este excelent la gust.Asadar aveti grija la cantitati.

giurgiu
MODERATOR

Este si normal daca nu cititi cu atentie prospectul si faceti "dupa ureche"
De multe ori un amanunt pe care il considerati minor poate avea o mare importanta.

Daca nu veti avea rabdarea sa cititi absolut tot ce am scris eu pe net nu veti intelege cum sa luptati cu aceasta boala.

Eu sunt convins ca daca toti ar respecta 100% ce scriu eu acolo acel procent de reusita de 85% ar creste chiar la 95%.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic