duminică, 15 noiembrie 2009

As vrea sa stiu amanunte in privinta tratamentului pentru psoriazis

Nina45
Data inscrierii: 22/Mar/2009
Mesaje: 1
Localitate: Suceava Trimis: 22/03/2009 13:10 Titlul subiectului: As vrea sa stiu amanunte in privinta tratamentului pentru psorizis

Stiu ca am psoriazis de vreo 2 ani, dar nu am facut niciun tratament, sperand sa se intample o minune si sa dispara. Primele simptome au aparut in urma cu 4 ani. Mi-au aprut coji in cap, apoi la coate, dar a avansat f incet. Am tot tinul regimuri alimentare pe baza de vegetale, asa, din pasiune pentru regimuri naturiste care fac bine la sanatate. Acum incepe sa se extinda incet si asta ma sperie. Urmaresc de mai mult timp discutiile despre acest produs "Deniplant" cu marea multumire ca, daca e nevoie, ma pot baza pe un tratament bun. Cred ca e timpul sa incep si eu. Imi puteti da cateva lamuriri?


ValentinDaniel

Data inscrierii: 29/Dec/2006
Mesaje: 141
Localitate: Bucuresti Trimis: 22/03/2009 21:32 Titlul subiectului: detalii despre tratament

Buna, Nina45.

Ce anume vrei sa stii (in plus fata de ce este pe forum)? Cele mai multe informatii le afli aici pe forum sau pe site: www.deniplant.ro.

Dar, ca un rezumat, iti pot spune ca sunt pliculete de ceai care se fierb impreuna cu o lamaie de dimensiuni medii. Se fierb impreuna seara, si se consuma a 2-a zi (si ceaiul si lamaia).

Ceaiul se cumpara direct de la Dl. Gheorghe (daca esti din Bucuresti), prin posta sau de la farmaciile Diana.

Rezultate poti vedea in prima, cel mult a 2-a luna de folosire. (semne ca reactionezi pozitiv la tratament). La mine s-a vazut la cateva zile de cand am inceput sa-l beau.

Daca raspunzi pozitiv, ar trebui sa il bei pana in momentul cand nu se mai cunoaste nimic, nicaieri si inca 2-3 luni dupa asta. Dar pana acolo este cale lunga si trebuie sa ai rabdare. Ca sa-ti dau si un exemplu, pentru mine au trecut 2 ani si 3 luni si inca il mai beau si, dupa cum merge... vor mai trece luni bune... (il am de 15 ani, acum am 28).

Pentru tine, partea buna este ca nu ai folosit nici un fel de tratament medicamentos si ca este relativ "nou" (2 sau 4 ani) si ar trebui sa-ti raspunda mult mai repede.

Sugestia mea este sa nu te gandesti prea mult, pentru ca alternative reale nu prea sunt si sunt zeci de persoane care iti pot confirma asta; in plus nu ai nimic de pierdut (stiu ca exista garantia deniplant si ca daca dupa 1 sau 2 luni de folosire nu observi nimic, iti poti primi banii inapoi, dar asta ti-o poate confirma dl Gheorghe)

Am fost de multe ori la doctor; unul mi-a spus ca este dermatita seboreica, altul ca este seboriazis iar altul ca este psoriazis. Mi-au dat tratamente si degeaba. Cel care mi-a spus ca este psoriazis, un doctor cu experienta, cel putin dupa varsta, mi-a spus ca psoriazisul nu are tratament si nu se vindeca... doar se amelioreaza. Pana acum a avut dreptate; sa vedem mai departe; eu inca imi pun nadejdea in Deniplant.

Oricum, pentru orice intrebare sau nelamurire poti intreba aici si cu siguranta vei primi un raspuns de la cei care intra pe forum.

Succes.

Valentin.


giurgiu
MODERATOR
Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 23/03/2009 07:11 Titlul subiectului:

Multumim lui Valentin pentru interventia sa
Cel mai bine ar fi sa incepi a citi ce scrie pe www.deniplant.ro apoi pe blog si la sfarsit pe forum
Daca nu te-ai lamurit si nu te-ai convins ca deniplant este singura speranta , mai asteapta si timpul iti va confirma.

rodica1

Data inscrierii: 30/Mar/2009
Mesaje: 6
Trimis: 30/03/2009 14:14 Titlul subiectului: buna ziua

sunt din calarasi ,fetita mea are doar 10 ani,acum 2 saptamani am aflat de la medicul dermatolog ca are psorizis,dar aceste bubite au aparut in urma cu 2 luni de zile,urmam tratamentul pe care la prescris medicul,domnule giurgiu,continui sau il stopez?Deoarece sunt sunt hotarata pentru a comanda DENIPLANT KIDS,pentru vindecarea copilului cat mai rapida Multumesc anticipat !

giurgiu
MODERATOR



Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 30/03/2009 16:58 Titlul subiectului:

eu nu sunt medic si nu va pot spune ce sa faceti , sa intrerupeti sau nu ce v-a dat medicul.
Eu produc si vand ceaiul deniplant Detalii gasiti pe www.deniplant.ro sau pe blog ori aici pe forum

Dumneavoastra hotarati ce si cum procedati.

rodica1

Data inscrierii: 30/Mar/2009
Mesaje: 6
Trimis: 30/03/2009 22:12 Titlul subiectului: buna seara

ambele ceaiuri,,,DENIPLANT si DENIPLANT KIDS au acelasi cost?de 150?


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 31/03/2009 07:08 Titlul subiectului:

Da sunt la acelasi pret
detalii la http://www.deniplant.ro/lista%20de%20preturi.htm

rodica1

Data inscrierii: 30/Mar/2009
Mesaje: 6
Trimis: 31/03/2009 19:59 Titlul subiectului: buna seara

va multumesc domnule GIURGIU,chiar maine am sa fac si eu o comanda de o cutie de ceai pentru fetita,,,

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic