miercuri, 4 noiembrie 2009

prietenul meu are psoriazis de la 14 ani

™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: buna am id dumneavoastra d p google
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: e bine dca ti l-a dat personal google
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: da mi la data
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: as vrea sa va intreb despre boala
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: am un prieten sun cu el de 5 ani
giurgiu gheorghe: da
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: am aflat de curand de boala
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: o are d la 14 ani
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: dar o forma foarte usoara
giurgiu gheorghe: dca va folosi unguente nu va mai fi
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: ce unguent ?
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: ca sunt mai multe...dar nu stim pe care sa il ia
giurgiu gheorghe: dca va folosi dermovate sau alte unguente cu cortizon se va generalia pe tot corpul
giurgiu gheorghe: am spus ca nu va mai fi o forma usoara
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: aha..nu vazusem bn
giurgiu gheorghe: i-ai spus de deniplant?
giurgiu gheorghe: a citit pe www.deniplant.ro
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: ceaiul acela
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: am citit
giurgiu gheorghe: el a citit
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: da
giurgiu gheorghe: si ce a spus
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: a citit doar ca am vazut prea multe pe google si am intrat in panica
giurgiu gheorghe: sigur, le poate incerca pe toate ca tot la deniplant va ajunge
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: i sa parut bun...si vrea sa il comande
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: de unde este
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: tin galati
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: din*
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici sunt detalii cum se paote obtine
giurgiu gheorghe: pe scurt cand primim banii expediem plantele
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana: sper sa fie de ajutor
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana is typing a message.
™ ¨˜”°º•georgiana«•º°”˜¨™ georgiana:
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic