luni, 16 noiembrie 2009

am 19 ani si sufar de psoriazis de la varsta de 7 ani

madeline madalina will receive your messages on a mobile phone. Since some wireless carriers charge per text message, you may want to send a long message rather than several shorter messages. Learn more about receiving instant messages on your mobile phone.

madeline madalina: buna ziua domnule doctor
giurgiu gheorghe: buna ziua
madeline madalina: imi cer scuze ca va deranjez
giurgiu gheorghe: nu sunt doctor
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
madeline madalina: am 19 ani si sufar de psoriazis de la varsta de 7 ani
giurgiu gheorghe: da
madeline madalina: am luat adresa dumneavostra de pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: da
madeline madalina: am citit despre ceaiul deniplant si sincera sa fiu as vrea sa incerc si eu
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
madeline madalina: am incercat o groaza de unguente care dau rezultat doar la inceput
giurgiu gheorghe: foarte rau
madeline madalina: din tarnaveni jud mures dar sunt in sibiu la facultate
giurgiu gheorghe: cu cat scapati de ele mai repede cu atat e mai bine
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
madeline madalina: luna asta nu dispunde banii necesari pentru ceai dar sper ca luna viitoare sa il pot cumpara si sa ma apuc de tratament
giurgiu gheorghe: aici aveti detaliiile cum puteti sa il obtineti
madeline madalina: am speranta ca o sa scap de acest chin care ma bate de atatia ani de zile
giurgiu gheorghe: cand doriti acum stiti unde ne puteti gasi
madeline madalina: va multumesc din suflet
madeline madalina: si sper sa pot scapa de aceasta boala
giurgiu gheorghe: cu placere
madeline madalina: o zi buna
giurgiu gheorghe: la fel

madeline madalina: revin cu o intrebare
giurgiu gheorghe: da
madeline madalina: am citit pe blog ca se poate cumpara ceaiul si din farmaciile diana
madeline madalina: ?
giurgiu gheorghe: da din bucuresti
giurgiu gheorghe: sunt doua farmacii
madeline madalina: am inteles
madeline madalina: am crezut ca sunt si in talte orase
giurgiu gheorghe: nu
madeline madalina: multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic