joi, 26 noiembrie 2009

si as vrea sa stiu cum as putea sa procedez pentru a cumpara ceaiul deniplant

TT...: Buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
TT...: Ma numesc T....
TT...: M-ar interesa ceaiul dvs
giurgiu gheorghe: da
TT...: locuiesc in strainatate
TT...: si as vrea sa stiu cum as putea sa procedez pentru a cumpara ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: nici o problema
TT...: am citit aseara pe forum despre ceai ,de fapt am citit in mai multe rinduri
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim expediem plantele prin posta romana
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
TT...: am citit
TT...: sper ca miine sa pot rezolva
TT...: citi bani tb sa trimit?
giurgiu gheorghe: pt o luna 35 euro (150 RON) iar taxele postale 15 euro
TT...: deci in total 50 de euro
giurgiu gheorghe: da pt o luna de zile
TT...: iar daca doresc pt 2 luni?
giurgiu gheorghe: 85
TT...: intra acelasi transport
giurgiu gheorghe: ttaxele sunt aceleasi pt coletul pana la 2 kg
TT...: ok
TT...: va multumesc mult de tot
giurgiu gheorghe: cu placere
TT...: mie mi sa pus un diagnostic de dermatita seboreica acum multi ani,
TT...: deci am o matreata sub forma de coji
TT...: pe scalp
giurgiu gheorghe: daca ati folosit ceva tratament cu unguente, va sugerez ceaiul deniplant
TT...: am folosit in general sampoane
TT...: cu care am ascuns simptomele
giurgiu gheorghe: Ceaiul antidermatite este pt o dermatita la debut
TT...: cam odata la 4 zile tb sa folosesc samponul
TT...: altfel apare din nou
TT...: mai foloseam flucinolon
giurgiu gheorghe: sa nu fie cu cortizon sau alte substante chimice
TT...: dar nu am mai folosit demult
giurgiu gheorghe: e bine
TT...: am comandat o crema cu care am avut impresia ca mi-a disparut ,dar din pacate a reaparut cam dupa 2 saptamini
giurgiu gheorghe: cremele si celelate preparate de uz extern numai mascheaza
TT...: in spatele urechilor vad ca mai tine si acum
TT...: care credeti ca este radacina bolii?
TT...: de la ce anume se trage?
TT...: la mine a aparut instantaneu peste noapte
giurgiu gheorghe: sunt anumite dereglari interne care duc la un raspuns cutanat
TT...: am crezut ca am facut ceva de la un sampon
giurgiu gheorghe: printre care ficatul, rinichii , organele suprarenale
giurgiu gheorghe: ele raspund de cum arata pielea
giurgiu gheorghe: nu e de vina samponul
TT...: bineinteles canu
TT...: asa am crezut atunci in prima faza
TT...: dupa care am inceput sa mai citesc
TT...: si ma vazut ca de fapt este o boala autoimuna
TT...: care la un moment dat afecteaza si articulatiile
giurgiu gheorghe: da poate degenera in poliartrita reumatoida psoriazica
giurgiu gheorghe: se intampla cand se foloseste mult cortizon
giurgiu gheorghe: eu spun ca e un efect secundar al medicatiei folosite
TT...: candida are vreo legatura?
giurgiu gheorghe: nu cred, insa daca scade sistemul imunitr poate aparea orice
TT...: asta asa este
TT...: am uitat copii la scoala
TT...: am fugit
TT...: mai vb
TT...: la 3 si 15 tb sa ii iau
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: o seara buna
TT...: numai bine
TT...: la felsi dvs

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic