sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Am comandat ceaiul Deniplant acum doua saptamani

axel_pur axel: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
axel_pur axel: ma numesc Alex
axel_pur axel: si am comandat ceaiul dumneavoastra deniplant
axel_pur axel: acum 2 sapt
giurgiu gheorghe: un moment
axel_pur axel: si de atunci il beau
axel_pur axel: ok
giurgiu gheorghe: da spuneti
axel_pur axel: beau ceaiul dumneavoastra de 2 sapt
giurgiu gheorghe: am inteles
axel_pur axel: si bubele de psoriazis
axel_pur axel: se inmultesc
axel_pur axel: si fac crusta
giurgiu gheorghe: inainte ati folosit dermovate sau alt unguent cu cortizon?
axel_pur axel: da
axel_pur axel: acum 2 ani
axel_pur axel: am folosit
giurgiu gheorghe: este posibil sa apara puncte mai multe
giurgiu gheorghe: pt ca s-a intrerupt cortizonul
axel_pur axel: stati putin
giurgiu gheorghe: reactia in termeni nmedicali se numeste rebaund
giurgiu gheorghe: nu este de la ceai
axel_pur axel: nu cred ca m-ati inteles
axel_pur axel: am folosit ungunte
axel_pur axel: acum 2 ani
axel_pur axel: dar acum de cand miau iesit
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ca au mai avut si altii astfel de reactii
axel_pur axel: din nou
axel_pur axel: nu am mai dat cu nici un unguent
axel_pur axel: doar am baut ceaiul
giurgiu gheorghe: cum am spus
giurgiu gheorghe: faptul ca nu mai folositi cortizon din ungunte organismul reactioneaza asa
axel_pur axel: eu acum 2 ani mam vindecat tot cu ceaiul dumneavoasta
giurgiu gheorghe: si nu stiti cum a fost
axel_pur axel: la ce va referiti?
giurgiu gheorghe: adica cum a evoluat
giurgiu gheorghe: cum s-a manifestat
giurgiu gheorghe: cum a reactionat organismul
axel_pur axel: dupa ce am baut ceaiul cam la 2 sapt au inceput sa se vindece
axel_pur axel: sa pice crusta
axel_pur axel: sa devina rozalii
giurgiu gheorghe: asa ete in mod normal
axel_pur axel: dupa alte 2 saptamani nu am mai avut nimic
axel_pur axel: am fost curat
axel_pur axel: si am intrerupt tratamentul
giurgiu gheorghe: a fost o minune ca a mers asa rapid
giurgiu gheorghe: ati intrerupt cand nu trebuia
axel_pur axel: da
giurgiu gheorghe: de unde stiati ca s-a rezolvat intern problema
axel_pur axel: am intrerupt brusc
giurgiu gheorghe: nu a fost bine
axel_pur axel: adica mam vindecat si nu am mai continuat sa beau
axel_pur axel: ceaiu;
axel_pur axel: ceaiul
giurgiu gheorghe: a fost o vindecare la suprafata
giurgiu gheorghe: acum depinde prin ce momente treci
giurgiu gheorghe: stres surmenaj greutati etc
giurgiu gheorghe: alte afectiuni
axel_pur axel: nu prea am aceste afectiuni
axel_pur axel: doar stresul ca in loc sa se vada o ameliorare
axel_pur axel: ele se inmultesc
axel_pur axel: si e si mai rau ca sunt multe pe fata
axel_pur axel: majoriattea sunt pe fata
giurgiu gheorghe: stiu problema cu fata
axel_pur axel: pe corp mai putine
axel_pur axel: data trecuta a fost invers
giurgiu gheorghe: in mod normal ar trebui sa mearga si acum
axel_pur axel: am avut pe fata cateva iar pe corp multe
giurgiu gheorghe: nu am idee de ce merge mai incet
axel_pur axel: folosesc doar pt inmuierea crustelor
axel_pur axel: untura cu galbenele
axel_pur axel: atat
giurgiu gheorghe: in mod normal nu ar trebui sa fie o problema acest lucru
axel_pur axel: daca nu o folosesc atunci ma si mananca acolo unde sunt cruste
giurgiu gheorghe: da cred e posibil
axel_pur axel: va multumesc pt timpu acordat
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: mai discutam
giurgiu gheorghe: intra pe forum si stati de vorba si cu cei de acolo
axel_pur axel: voi continua sa beau ceaiul dumneavostra si va rog sa ma sfatuiti cum sa folosesc ceaiul dupa ce dispar toate urmele
axel_pur axel: de psoriazis
giurgiu gheorghe: o zi da una nu
giurgiu gheorghe: timp de 2 luni
giurgiu gheorghe: daca nu mai apare nici un punct poti face una da si 2-3 zile nu
giurgiu gheorghe: daca dupa 3-4 luni nu mai e nimic asa cu intreruperi e ok
axel_pur axel: va multumesc
axel_pur axel: o seara placuta in continuare
giurgiu gheorghe: cu placere
axel_pur axel is typing a message.
axel_pur axel: multa sanatate
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic