marți, 10 noiembrie 2009

sunt din Iasi si sunt bolnava de Psoriazis.






Show Recent Messages (F3)

`~Dana~` scumpika is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite `~Dana~` scumpika to upgrade.

`~Dana~` scumpika: am terminat de transcris
`~Dana~` scumpika: dar nu stiu unde am pus fishierul unde am scris
`~Dana~` scumpika: Ma numesc Dana si am 11 ani,sunt din Iasi si sunt bolnava de Psoriazis.Ma chinui cu aceasta boala de un an si cateva luni.Am folosit cremele pana am ajuns la un domn care locuia in Copou si zicea ca ma va trata.Ma dadea cu o solutie care mirosea a otet si ma ustura de nu mai putem.Si intr-o zi i-am spus mamei ca nu vreau sa mai merg deoarece nu suportam.Am fost la acel domn si i-am spus ca nu mai continui tratamentul,el tot nu s-a lasat si tot zicea ca ma va trata.Mama nu mai stia ce sa faca si la cine sa apeleze.Eu am folosit aceste creme dete de medici Dermatologi din Iasi.Cremele sunt acesteaaivobed,Daivonex,Dermovate,Lamisil,Locoid,Acid Salicilic,Gignolina,Flocilolon N,Elocom,Advantan MILK si Advantan Crema etc.dupa ceva vreme mama a gasit un naturist,intr-o reviste si se numea PSOR
`~Dana~` scumpika: EMIS.Naturistulacela mi-a dat niste creme si uleiuri care si ele nu au dat rezultate.Ma duceam in continuare la medici dermatologi si cam trecuse un an si nu imi trecuse boala,mai tare m-i se inreutatise.O colega de servici a mamei a aflat de la o cunostinta ca pentru aceasta boala au folosit ceaiurile domnului Gurgiu Gheorghe.Mama ramase tare confuza si nu stia daca trebuia sa-l sune pe domnul Giurgiu.Mama se hotarase sa-l sune pe acel domn.Mamal-a cunat pe domnul Georghe si i-a zis ca va trimite banii pe ceaiuri.Si dupa o luna de tratament mama a crezut ca aceste ceaiuri au esuat.Mamaa zis ca trebuie sa continue tratamentul deoarece trebuie sa incercam.A trecut si a 2-a luna si mama l-a sunat din nou pe domnul Giurgiu.El a ziz ca mai intai corpul se trateaza pe dinauntru si apoi exterior
`~Dana~` scumpika: ata e tot
`~Dana~` scumpika: vedeti ca dupa PSOR SCIE CINTINUAREA
`~Dana~` scumpika: CUVANTUL INTREG ESTE PSOREMIS
`~Dana~` scumpika: exteriorul
giurgiu gheorghe: si acum care este situatia cum merge
`~Dana~` scumpika: bine
`~Dana~` scumpika: de ce intrebati?
`~Dana~` scumpika: si la ce va referiti
giurgiu gheorghe: pai sa stiu, merge sau nu
`~Dana~` scumpika: ?
`~Dana~` scumpika: da v-am trimis povestea
`~Dana~` scumpika: ati primit-o
`~Dana~` scumpika: ?
giurgiu gheorghe: este bine o voi publica pe forum
`~Dana~` scumpika: ok
`~Dana~` scumpika: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere si ai grija de tine
`~Dana~` scumpika: ca eu am scris-o undeva dar nu imi mai apare
`~Dana~` scumpika: da
`~Dana~` scumpika: asa am sa fak
giurgiu gheorghe: daca ai salvat ce ai scris o sa gasesti
giurgiu gheorghe: bine o seara buna
`~Dana~` scumpika: la fel


Show Recent Messages (F3)

`~Dana~` scumpika is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite `~Dana~` scumpika to upgrade.

`~Dana~` scumpika: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
`~Dana~` scumpika: sa stiti ca nu mai am delok
`~Dana~` scumpika: bubite
`~Dana~` scumpika: doar niste cosulete
giurgiu gheorghe: au disparut complet toate leziunile
`~Dana~` scumpika: da
`~Dana~` scumpika: doar ca au ramas niste cosulete
giurgiu gheorghe: cand vor disparea si acele a va trebui sa intrerupi trepata si ceaiul
giurgiu gheorghe: adica vei face o zi da una nu
`~Dana~` scumpika: da
giurgiu gheorghe: ai mai dat cu creme ceva
giurgiu gheorghe: daca ai mai foslosit creme este posibil sa fi grabit la suprafata
`~Dana~` scumpika: nu
giurgiu gheorghe: atunci este forate bine
`~Dana~` scumpika: nu am mai dat cu nimik
giurgiu gheorghe: la inceput tatal tau a trimis banii intr-un plic si nu au ajuns?
`~Dana~` scumpika: nu
giurgiu gheorghe: inseamna ca a fost altcineva
giurgiu gheorghe: bine, atunci te las ca mai am treaba
`~Dana~` scumpika: ok
`~Dana~` scumpika: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic