sâmbătă, 20 ianuarie 2007

Loredana H.


Buna ziua!

 Ma numesc H.Loredana, sunt din Timisoara si am 30 ani. Am psoriazis de
 aproximativ 3 ani cand mi-a aparut pe pielea capului pana anul trecut dupa
 ce am nascut al doilea copil a inceput sa mi se extinda pe genunchi ,
 coate ( cate 2-3 bubite cam de 1cm ) si la o unghie. In cazul meu boala
 este cauzata de stres cred dar si ereditar pt ca a avut si bunicul meu si
 unchiul meu (fratele mamei).Am cumparat de la dumneavoastra 2 cutii cu
 ceai pt 2 luni deoarece am inteles ca daca dupa prima luna organismul nu
 reactioneaza nu are sens sa mai continui. As dori sa-mi trimiteti
 prospectul de utilizare al ceaiului pt a putea incepe tratamentul cat mai
 repede.

 Va multumesc!
**********
Vi l-am trimis pe mail

 giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic