vineri, 19 ianuarie 2007

IRINA

Am trimis 60 de euro, pe adresa dumneavoastra, deci prin western union
ai nevoie de adresa mea: Irina P............. Luxemburg, si nr.de control ca sa puteti ridica banii este:..
 Va rog sa-mi raspundeti daca ati luat banii.Ceaiul il puteti trimite la
 adresa pe care v-am dat-o mai sus.M-am inscris si pe forum, am ceva o
 reducere de 33 la suta??????
 Cu tot respectul, irina

*****
Irina

Asa cum am promis, astazi am ridicat banii si tot astazi ti-am expediat plantele .de cand am intrat in UE vad ca s-a schimbat si legislatia in materie de expedieri si au acceptat ca sa le trimit intr-un plic mare antisoc si expediat recomandat par avion

Vei avea totusi o surpriza sper eu placuta
Nu ti-am trimis varianta vrac pentru ca nu mai aveam in depozit
Ti-am trimis varianta EURODENIPLANT la pliculete
Si asta nu e totul !
Ti-am mai trimis pentru inca o luna pe credit
Daca iti va face bine si vei fi multumita mi-l platesti si pe acesta , daca nu , nu ai nici o obligatie

Am vazut ca ai inceput sa postezi pe forum. E foarte bine!

Reduceri poti primi daca vii personal la bucuresti sa te inscrii si sa-l iei
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic