joi, 18 ianuarie 2007

Fanica

 Buna ziua d.le Giurgiu. Ma numesc S.Fanica, sunt din
 Botosani,am citit brosura "Am fost bolnav de psoriasis",
 fetita mea Stefania in virsta de 17 ani este diagnosticata cu aceasta
 boala, ma intereseaza de unde pot procura ceaiul, mod de preparare si cit
 costa, deasemenea ce proceduri de dezintoxicare pe care trebuie sa le
 urmeze - schema de alimentatie, etc. Stefania este complexata, a devenit
 un copil dificil, nu ma indoiesc ca nu cunoasteti efectele acestei boli
 in plan psihic si fizic. Am citit Cv-ul dvs. Va rog sa ma ajutati sa intru
 in posesia acestui tratament. Va multumesc anticipat si Dumnezeu sa va
 inzileasca.
 
**********
Stimata Doamna,

la adresa http://www.deniplant.ro/oferta.htm veti gasi preturile

la adresa http://www.deniplant.ro/comanda.htm gasiti modalitatea de a intra in posesie a ceaiului

Tratamentul cu Deniplant nu implica regim alimentar sau alte restrictii, nu implica unguente sau alte medicamente
Astept sa-mi spuneti hotararea dumneavoastra.

Cu stima

Giurgiu

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic