vineri, 12 ianuarie 2007

Irina

Buna seara, multumesc pt.raspunsurile dumneavoastra prompte, sa de Domnul
 ca ceaiul dumneavoastra sa dea rezultate.
Am acum informatiile dumneavoastra in ceea ce priveste contul, si
 preturile(deci am inteles bine 60 de Euro???)As dori varianta ceaiului in
 vrac, si nu in pliculete, este in ordine??'Desi nu stiu mai nimic despre
 ceai, as dori totusi varianta in vreac, de obicei sunt ceva mai
 naturalista si mi-e frica ca luand pliculetele ar lua din seva ceaiului,
 desi e o prostie, as vrea totusi varianta in vrac.Am ciit posta celorlalti
 care v-au scris, deci portia de ceai pt.2 luni cantereste cam 150 de
 grame,  dumneavoastra mi-ati spus ca pana la un kg costa 30 de euro, nu credeti
  ca e mai bine sa iau de la dumneavoastra deja cantitatea de ceai pana la un
 kg?????asa cred ca economisesc totusi ceva banuti, sau??????Va multumesc
 pt.raspuns.Cand voi avea si raspunsul acesta sunt pregatita sa va trimit banii.

Cu tot respectul si noapte buna, Irina

******************************

Irina,

O data cu trecerea la UE tot stocul de materie prima l-am ambalat la
pliculete, aceasta fiind si una din cerintele UE, de aceea varianta vrac
eu stiu ca nu mai avem pe stoc in acest moment. Ma voi interesa totusi sa
vad daca mai sunt cateva doze ramase .
Varianta la pliculete nu difera cu nimic fata de cealalta, ma refer la
formula sa , numai ca este portionata si ambalata la pliculete .
Eventual poti rupe pliculetul si sa pui plantele direct in apa la fiert.
Dar cum ti-am spus in cursul zilei voi verifica la depozit daca mai exista
si varianta vrac.

Aceasta costa cum ai vazut 100 lei (aprox30 euro)/luna

Da, cu tot cu ambalaj se ajunge la 150 grame pentru doua luni
Ai dreptate in legatura cu taxele de transport, avantajos ar fi sa iei pe
mai multe luni, insa nu vreau sa crezi ca nu doresc sa-ti dau, insa este
bine sa vezi mai intai cum raspunde organismul in prima sau a doua luna .
Daca este ok atunci poti lua pentru mai multe luni fara nici o problema.
Asa mi se pare corect si cinstit si pentru tine si pentru mine.

Cand te hotarasti, stii cum sa ne gasesti

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic