vineri, 5 ianuarie 2007

Experiente noi

Buna seara,
 
Nu mi-am permis sa va deranjez la telefon dar am o nelamurire in ce  priveste prepararea ceaiului pe care mi l-ati trimis:de ce trebuie sa fierbem 15 minute lamaia?Nu se distruge vitamina C?
Iar plantele din pliculet nu sunt suficient sa le infuzam 10-15 miunute?
Daca aveti timp si puteti raspunde va rog sa imi da-ti niste argumente sa inteleg,deoarece eu
 stiu ca vitamina C se distruge prin fierbere.
Nu ar fi mai bine sa mananc  lamaia cruda?
Va rog sa imi raspundeti,
Cu stima,
  Stefan P.
****************************************
 Stefan,
Eu asa am facut tratamentul si asa l-au facut si ceilalti si a mers.
Daca tu ai o alta teorie si stii cum trebuie facut mai bine, poti incerca .
Poti face cum consideri tu ca este mai bine, pentru ca orice experianta este un bun castigat si te-as ruga sa-mi spui si mie rezultatele.
Am avut pe cineva care tot la fel, a facut experiante si i-au si reusit . A pus plantele direct in mancarea pe care o manca si totul a fost Ok .
Am pe cineva care face tratamentul in paralel cu methotrexat.Crezi ca a contat ca i-am spus ca acest medicament este citostatic? Daca omul se simte bine si ii merge crezi ca-l poti lamuri sa faca altcumva?
Asadar tu singur hotarasti ce cale urmezi, te poti documenta si poti gasi solutii noi.Numai asa se realizeaza progresul.
Eventual posteaza si pe forum la dresa:
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro parerile tale poate a mai facut si altcineva asa

Oricumm toata corespondenta deniplant este postata pe blogul deniplant la adresa :
http://www.deniplant.blogspot.com/

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic