luni, 22 ianuarie 2007

Bianca

  Ma numesc A. Bianca si am 30 de ani. De aproximativ 13 ani sufar de psoriazis. In urma ultimului control medical, diagnosticul a fost de psoriazis vulgar generalizat, in sensul ca am pe maini, picioare, burta, spate, aproape pe tot corpul, mai putin pe fata si
 scalp. Pentru o perioada am mers constant l a medici urmand tot  felul de tratamente cu creme si unguente pe baza de corticoizi, gen Dermovate sau Diprosalic, apoi am urmat un tratament cu Digoxin , ultima incercare fiind cu tratamentul clinicii Psoremiss. Mentionez ca nici unul dintre aceste tratamente nu mai dau rezultate, corpul meu devenind imun. Mai rau decat atat, am capatat vergeturi si varice, stiindu-se faptul ca aceste creme subtiaza pielea.
  Am aflat despre dvs. din revista Magazin si mai apoi v-am gasit pe Internet, dupa ce am discutat cu cineva din cadrul fundatiei Speranta. M-ar interesa sa intru in posesia unui tratament cu acest ceai, si suma de 1000000 de lei nu m i se pare mare avand in vedere ca oricum cheltuiam foarte multi bani pe creme. Am inteles totusi, ca prima luna
 este gratuita, de acee sunt de acord sa platesc o suma de 1000000
pentru un tratament suficient pentru 2 luni.
  Mentionez faptul ca, fiind mama unui baietel de 5 ani, imi este foarte
 greu sa ma deplasez la Bucuresti, si as dori, daca se poate sa-mi fie  trimise prin posta cu ramburs.
  Va multumesc anticipat si astept raspunsul dvs.

  BIANCA A.

 *****************
Bianca

Toate informatiile despre deniplant le poti gasi la www.deniplant.ro



Informatia cu gratuitatea este veche

Varianta ceaiului crac momentan nu mai este disponibila deoarece ne-am conformat normelor UE si am trecut la varianta dozata la pliculete care este acum 150 lei pentru o luna de zile

Nu folosim sistemul ramburs

ne trimiti banii si in momentul primirii lor, expediem plantele cu modalitatea de preparare si administrare

adresa de corespondenta este


GIURGIU GHEORGHE

Oficiul postal PIPERA Casuta postala nr 1

Oras VOLUNTARI Jud ILFOV
Alte detalii la tel 021/2338973 sau 0744827881

Cu stima

Giurgiu




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic