luni, 29 ianuarie 2007

CATALIN

 Buna,
  Am gasit adresa ta pe un forum al romanilor canadieni. Ma intereseaza
 acest produs, tot ce poti sa-mi spui despre el, referinte medicale, cum
 se poate obtine, cum as putea sa-l vand mai departe, etc.

  Am fost la un magazin de produse naturiste si am inteles ca nu doresti o
 colaborare cu firme, afaceri clasice.

  In fine, pe mine ma intereseaza in mod deosebit acest produs ca si
 client in primul rand.

  Astept sa luam cumva legatura.

  Iti doresc o zi buna in continuare!

  Catalin D.
  Resita
******************
Cum am precizat pe messenger detalii despre Deniplant poti gasi la

www.deniplant.ro sau www.giurgiugheorghe.ro

Pentru Romania nu avem nevoie de distribuitori. Sistemul nostru poate

asigura aces lucru

Pentru Canada discutia ramane deschisa

Cu stima

Giurgiu



 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic