marți, 23 ianuarie 2007

BIANCA

 


Draga domnule,
> Am primit mailul dvs. in legatura cu ceaiul Deniplant si sunt perfect
> de acord cu noile preturi.Exista insa o problema. Din moment ce nu
> practicati sistemul ramburs, cum pot avea eu siguranta ca dupa ce
> trimit eu banii voi primi ceaiurile, asta in primul rand, si in al
> doilea rand, de unde pot sti ce anume exista in plicurile primite. De
> asemenea m-ar interesa sa stiu cam dupa cat timp apar primele semne de
> imbunatatire, deoarece nu as fi dispusa se cheltui cateva milioane de
> lei in van.
  O sa va rog sa imi scuzati insistenta, dar am mai facut astfel de
 lucruri cu alte ceaiuri tamaduitoare si rezultatul nu a fost deloc
 unul satisfacator, nemaipunand la socoteala faptul ca s-au pierdut
 niste bani. Faptul ca adresa la care urmeaza sa trimit banii este o
 casuta postala, nu imi da un sentiment de siguranta. Daca as veni
 personal la Bucuresti, unde v-as putea gasi?
  Inca o data mii de scuze, dar sunt o persoana cu venituri medii care
 nu isi permite irosirea banilor aferenti pentru cateva luni de
 tratament.
  De asemenea m-ar interesa sa stiu daca acest tratament nu implica si
 vreun regim alimentar deoarece este stiut ca psoriazisul presupune
 eliminarea din alimentatie a unor alimente excitante gen cafea si
 Cola, a condimentelor, a tutunului, carnii de porc grase etc.
  Cu multumirile de rigoare,
  A, BIANCA
*************************
Stimata Doamna,
Voi incerca sa va raspund punctual , insa inainte v-as ruga sa intrati pe
internet la adresa http://www.deniplant.blogspot.com/ , un de postam
corespondenta Deniplant si raspunsurile date .
De asemenea va mai invitam sa intrati pe forumul Deniplant la adresa:
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/ unde vati gasi ce discuta
pacienti care folosesc acest produs

si acum raspunsurile
1.Nu aveti nici o siguranta .
*Ce siguranta am eu ca trimitand coletul cu ramburs dumenavoastra il veti
ridica si el nu se va inapoia pentru ca intre timp v-ati rasgandit? sau
ati vrut sa faceti o gluma buna.
Daca am fi o firma pirat si nu am fi seriosi , pe internet ati fi gasit
fsi referitne negative
Pe internet puteti gasi toate datele despre noi , inclusiv CV -ul meu deci
puteti sa aflati tot ce doriti despre mine
*Eu pot afla aceleasi lucruri despre dumneavoastra?

2. Oricum nu puteti sti ce se afla in pliculetele respective de cat daca
faceti o analiza la un laborator din strainatate
3. in general in prima luna maxim a doua se poate vedea daca organismul
raspunde sau nu la acest tratament Au fost pacienti care s-au vindecat in
4 -6 luni , dar sunt si pacienti care fac acest tratament de peste doi ani
Totlafel de bine sunt si pacienti (10-15 % corora nu le-a raspuns
organismul la acest tratament
4. Puteti gasi la farmacii si buticuri naturiste tratamente mult mai ieftine
*Varianta vrac nu mai este diponibila in acest moment, deoarece ne-am
conformat cerintelor UE si am facut varianta la pliculete zilnice care
costa acum 150 lei

5.Va recomand sa nu trimiteti banii la casuta postala daca nu va inspira

6. Adresa biroului Deniplant este
Sos Pantelimon, nr 258, bl 47, sc C et 3 ap 142 interfon 42
eu am program la birou vinerea de la ora 14-16
Programari se pot obtine la 021/2338973 sau 0744827881
7 Daca ati fi citit tot ce am scris eu pe internet la www.deniplant.ro ati
fi vazut ca nu este nevoie de regim alimentar sau alte restrictii , nu
este nevoie de unguente sau alte medicamente

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic