miercuri, 31 ianuarie 2007

Cristina


buna ziua. cristina ma numesc am 20 de ani sunt din bistrita la facultate
 la cluj si simt de multe ori ca nu mai vreau sa mai traiesc asa, domnu
 doctor va rog sa ma ajutati sunt bolnava de psoriazis de 3 ani aproximativ
 si nu gasesc nici un remediu am facut o gramada de tratamente pana si in
 spania am fost la doctor si mia dat ceva alifii si ceaiuri dar nimic, la
 mare cand am fost mi sau tras dar in 2 saptamani mia revenit. psihic sunt
 terminata pt ca nimeni numi da nici o sansa.va rog sa-mi ziceti ce sa fac.
 intamplator am intrat pe net si am vazut ca dumneavoastra ati ajutat
 foarte multa lume, am nevoie neaparat sami ziceti daca am vreo scapare.va
 multumesc anticipat
************

Cristina,

In primul rand eu nu sunt doctor. Am fost bolnav de psoriazis si de peste

20 de ani nu mai am nici o problema cu acesta boala.



Cum ai vazut pe www.deniplant.ro ceaiul Deniplant pentru acesta boala a

fost creat si daca iti raspunde organismul la acest tratament ai sanse sa

spui ca mine ca ai fost bolnava.

Daca nu poti ajunge la Bucuresti pentru a-l lua personal, ne poti trimite

banii 150 lei (varianta vrac nu mai este disponibila momentan)si in

momentul primirii banilor, expediem plantele cu modalitatea de preparare

si administrare

Astept sa ne spui hotararea ta

Cu stima

Giurgiu




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic