miercuri, 3 ianuarie 2007

Ileana din Canada

Stimate domnule Giurgiu,

Va multumesc din suflet ca mi-ati raspuns atit de prompt. Citind mesajul dvs, mi-am dat seama ca un amanunt nu mi-e clar, (desi cred ca am citit undeva pe site-ul dvs): cit dureaza tratamentul, 3 luni?
Avind in vedere ca pachetul trebuie sa ajunga in Canada, e suficient sa iau pt 3 luni? Nu exista probleme cu vama? Stiu ca canadienii (scuzati cacofonia) sint foarte circumspecti cu coletele.
 Va multumesc inca o data si astept raspunsul dvs.
Ileana T.

****************
Doamna Ileana T.

Au fost pacienti care s-au vindecat in 4-5 luni (ceai care au inceput tratamentul cum s-a declansat boala, dar sunt si pacienti care au depasit doi ani de tratament. Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde Pe forum chiar zilele trecute a postat cineva care are doi ani de tratament dar este si o fetita de 10 ani care dupa 3 luni s-a vindecat 90 %

Dumneavostra hotarati pentru cate luni sa luati

In canada chiar luna trecuta am trimis un colet cu 4 cutii si nu au fost probleme la vama . Si am mai trimis anterior tot in canada si chiar in SUA si nu au fost probleme

Nu sunt medicamente ci ceai de plante medicinale-supliment nutritiv, avizat de ministerul sanatatii din Romania pentru punere pe piata(avizul este si pe site)

Cu stima
Gheorghe Giurgiu 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic