joi, 18 ianuarie 2007

Irina

  • Da, banii i-am trimis la adresa corecta, cea pe care mi-ati dat-o pe
     internet, iar pentru reducere, imi este imposibil sa ajung la biroul
     Deniplant, nu credeti??Sunt 2000 de km totusi pana in Bucuresti:-)
     Ok, astept sa-mi scrieti cand ridicati banii si cand trimiteti coletul.Ma
     bucur deja pentru ceai, sper sa fie bine si sa functioneze si la mine, sa
     dea Domnul, ca daca intr-adevar functioneaza, cred ca nimic nu e mai scump
     de cat sanantate buna, si un corp fara psoriazis.Toate cele bune, Irina
    *************************
    Irina,

    Este adevarat ca cunt 2000km , insa au fost persoane care au venit din america sau canada pentru a-l lua personal

    Si nu se stie, s-ar putea ca in cativa ani sa trebuieasca toata lumea sa vina sa-l ia personal din Romania.
  • La turci tratamentul cu pestisori, de ce crezi ca se face numai acolo?Crezi ca nu s-ar putea face bazine cu acei pestisori si in alta parte?

    In fine, coletul este deja pregatit si cum am spus maine sau luni va pleca catre tine

    Cu stima Giurgiu


     

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic