miercuri, 3 ianuarie 2007

Ileana din Canada

Buna ziua!

Pentru ca sintem la inceput de an va doresc sa aveti un An bun, cu sanatate si plin de realizari.

Ma numesc Ileana T. si locuiesc de 6 ani in Canada si va scriu in speranta ca ma puteti ajuta.

Sotul meu (40 de ani) sufera de peste 30 de ani de o boala de piele, al carei diagnostic nu a fost niciodata pus cu certitudine, desi a fost vazut atit de m edici romani, cit si canadieni. Ei oscileaza intre deshidroza si o forma de psoriazis care nu apare decit pe palme.
Se pare ca toti au fost de acord ca aceasta boala are legatura cu sistemul nervos.
Sotul meu a incercat toate unguentele din Romania si Canada si, desi ele  pareau ca merg, dupa un timp organismul se obisnuieste si nu mai reactioneaza la ele. Boala apare sub forma unor mici pustule cu lichid care ii dau un prurit cumplit si, odata cu scarpinarea ele se sparg si ajung pina la singe.
Stiu ca sinteti un om ocupat, dar imi pun toate sperantele in tratamentul inventat de dvs (si sint din nou mindra ca sint romanca) asa ca as dori sa stiu daca credeti ca poate da rezultate in cazul sotului  meu si cum pot il pot procura avind in vedere ca trtebuie sa ajunga pina in Canada.

Cu multumiri anticipate,
 Ileana T.

*******************
Stimata Doamna Ileana T.

Banuiesc ca ati aflat de mine de pe internet . Daca nu ati citit tot ce am scris eu va recomand sa accesati http://www.giurgiugheorghe.ro si de acolo puteti ajunge catre toate site-urile , inclusiv forumul unde se discuta despre Deniplant. Acolo veti gasi toate informatiile despre psoriazis si alte afectiuni dermatologice, inclusiv ce se intampla cand se folosesc unguente.
Eu nu sunt medic, dar am fost bolnav de psoriazis si am reusit sa inving aceasta boala.
Am mai intalnit cazuri asemanatoare cu cel al sotului, unde este o complicatie intre psoriazis si alta afectiune. In general in psoriazis nu apar pustule cu lichid, insa atunci cand pe langa psoriazis exista si o alta afectiune , se poate ajunge la o astfel de manifestare.
Ceaiul DENIPLANT actioneaza in exclusivitate asupra cauzelor interne care declanseaza si intretin astfel de manifestari si de aceea nu este nevoie de ungunete sau alte medicamente.

Mai avem cazuri in Canada , deci nu este o problema a trimite acolo ceaiul Pentru aceasta este necesar sa ne trimiteti prin WESTERN UNION banii si in momentul primirii lor, expediem plantele cu modalitatea de preparare si administrare.

Tratamentul pentru o luna costa acum 50 euro la care se adauga taxele postale 30 euro pentru un colet in greutate pana la 1Kg

Adresa unde trebuie sa expediati banii este
GIURGIU GHEORGHE
Str. Stefan cel Mare nr 6 Voluntari jud Ilfov
Daca aveti yahoo messenger instalat eu am ID giurgiugheorghe

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
PS Ii recomand sotului sa nu-si mai dea cu unguente medicamentoase. Poate folosi o crema cosmetica sau un ulei de masline .

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic