luni, 1 decembrie 2008

sora mea are psoriazis si in stadiu avansat

dany tiganu: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
dany tiganu: am si eu o intrebare daca aveti timp sa ma ascultati
giurgiu gheorghe: da
dany tiganu: sora mea are psoriazis si in stadiu avansat (pe tot corpul)ce sanse ar fi pentru ea acest tratament
dany tiganu: si cam in cat timp se vor cunoaste rezultate
giurgiu gheorghe: 85%
giurgiu gheorghe: in prima luna maxim a doua
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu e multumita poate veni si primi banii inapoi
dany tiganu: si cam cat timp tine cura
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism
giurgiu gheorghe: citeste pe forum
dany tiganu: am citit
dany tiganu: dar problema este ca ea nu poate sa faca comanda pe internet cu banii nui problema de expediat dar comanda nu se poate face si altfel
giurgiu gheorghe: nu trebuie comanda
giurgiu gheorghe: ne trimite banii si cand ii primim expediem plantele
giurgiu gheorghe: la adresa de pe mandat
dany tiganu: aaaa
dany tiganu: ok
giurgiu gheorghe: nu strie pe site asta
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
dany tiganu: nu scrie ca se face online
giurgiu gheorghe: mai citeste o data
dany tiganu: ok va multumesc pentru informatii
giurgiu gheorghe: cu placere
dany tiganu: da dar aici scrie ca trebuie sa trimita un meil dupa ce a achitat banii cu adresa
giurgiu gheorghe: daca pui banii in banca
giurgiu gheorghe: daca pui la posta scrii pe mandat adresa ta
dany tiganu: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic