sâmbătă, 13 decembrie 2008

Corespondenta primita prin intemediul licitatiei Deniplant

Coresponmdenta primita prin intemediul licitatiei Deniplant

Nu am scris pana acum pe forum,prea mult,deoarece starea bolii in
cazul meu e foarte incerta...nu am inca siguranta ca tratamentul mi se
potriveste...dar sperantele sunt foarte mari in sensul ca vina pentru
nereusitele de pana acum mi-o iinsusesc fara rezerve...
Au trecut 10 luni de cand beau zilnic ceaiul,imi merge bine in salturi,fac ceva
care imi dauneaza...ma enervez foarte des si tare,mai ales la serviciu,simt cum
e o lupta intre felul in care ma port si puterea DENIPLANTULUI,lupta al carei
rezultat,relativ pozitiv pentru mine , ma face sa sper in continuare...
Am avut si am semne ca ceaiul va invinge pana la urma...Deci... nu ma las,voi
incerca sa-l ajut schimbandu-ma,experienta celor 10 luni de tratament
facandu-ma sa cred ca stresul e una din cele mai mari cauze ale
PSORIAZISULUI...
Va voi tine la curent cu evolutia bolii.
Sanatate!!!
Gogu G.
Curtea de Arges

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic