luni, 22 decembrie 2008

eu pe langa ceaiul deniplant,am folosit extern si o solutie pe baza de rezorcina

Show Recent Messages (F3)

Scutel Vasea: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Scutel Vasea: am transferat in contul dvs bani ptr ceai sper ca nu e prea tarziu cu sarbatorile astea
giurgiu gheorghe: coletul este pregatit si va pleca astazi
Scutel Vasea: aaa
Scutel Vasea: deja ati vazut
Scutel Vasea: bine
Scutel Vasea: va multumesc si va doresc sarbatori fericitesi multa sanatate!!
giurgiu gheorghe: banii inca cu au intrat
giurgiu gheorghe: sper sa intre
Scutel Vasea: am facut transferul acum 15 min cred
giurgiu gheorghe: ok
Scutel Vasea: trebiue sa intre
Scutel Vasea: ok
Scutel Vasea: numai bine
Scutel Vasea: aaa
Scutel Vasea: sa va spun
Scutel Vasea: eu pe langa ceai am folosit extern si o solutie pe baza de rezorcina
Scutel Vasea: mi s-a parut ca ajuta
giurgiu gheorghe: ajuta la suprafata dar pe termen lung o sa vedeti ca nu e bine
giurgiu gheorghe: nu merge una cu alta
giurgiu gheorghe: e pacaleala
giurgiu gheorghe: daca vream sa va pacalesc va spuneamm eu de ea sau va spuneam sa dati cu unguente
giurgiu gheorghe: si disparea rapid
Scutel Vasea: nu am intrerupt trat cu ceai
giurgiu gheorghe: ok am inteles
giurgiu gheorghe: insa eu v-am spus ca nu este recomandat sa dati cu ungunete sau alte solutii de yuz externn
Scutel Vasea: dar nu a mai crapat pielea si nu am avut asa mari mancarimi
giurgiu gheorghe: ok faceti cum credeti
Scutel Vasea: asta si datorita ceaiului
Scutel Vasea: nu vreau sa neg efectul lui
Scutel Vasea: ca altfel nu mai comandat
Scutel Vasea: acum sunt la faza cu puncte aparute in alta parte decat leziunile vechi
Scutel Vasea: si merg inainte
giurgiu gheorghe: da este posibil sa apara si in alte parti
giurgiu gheorghe: vedeti pe forum cum a mers si la altii
Scutel Vasea: am citit pe forum ca asa a mers la altii
Scutel Vasea: oricum
Scutel Vasea: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Scutel Vasea: si ca sa nu va mai retin
Scutel Vasea: va spun inca odata sarbatori fericite
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic