luni, 8 decembrie 2008

psoriazis palmo-plantar

Buna ziua,
V-am contactat pentru a va confirma plata "ceaiului DENIPLANT"-
psoriazis ,efectuata azi , 08.12.2008 ora 16.00 prin mandat on- line de la
Cluj -Napoca
Cam in cat timp ajunge coletul ? As vrea sa va mai intreb care este cura
recomandata pentru tratarea unui psoriazis palmo-plantar, care acum vad ca
incearca sa se extinda si as vrea sa stiu daca ceaiul influenteaza
administrarea altor medicamente , de exemplu antibioticele ,deoarece
racesc foarte des.Am vazut ca aveti si ceva ceai pentru cresterea
imunitatii .Poate acesta sa fie administrat cu Deniplant?
Eu nu prea am folosit corticoizi si alte unguente doar foarte putin desi
am aceasta boala de 8 ani,mai mult crema de galbenele, unguent cu vitamina
A si principal ulei de masline.Chiar m-am gandit sa ma apuc sa si beau
ulei cate o lingurita.Ceaiul poate sa provoace alte reactii sau are
contraindicatii(am hiperaciditate gastrica)?Sincer mi-e teama sa nu se
extinda mai mult! Totusi sunt increzatoare in produsul dvs. pentru ca am
vazut multe pareri bune pe forum.
Va rog daca puteti sa-mi raspundeti la aceste intrebari!
Cu stima,
 
Buna seara
Daca maine banii ajung la noi, miercuri va pleca coletul catre dumneavoastra.
Depinde de fiecare organism in parte cum reactioneaza. In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca raspunde sau nu.
Ceaiul Deniplant nu influentreza alte tratamente pentru alte afectiuni. Se poate urma in paralalel orice tratament alopat.
Unul din rolurile ceaiului Deniplant este acela de a intari sistemul imunitar, care in cazul psoriazisului a scazut sub un anumit prag.
Ceaiul Deniplant nu are reactii adverse sau efecte secundare.
Daca observati ca organismul nu-l tolereaza intrerupeti administrarea lui si venind la Bucuresti puteti primi banii inapoi(in prima luna)
Ceaiul deniplant in combinatie cu sucul gastric creaza carbonat de calciu deci o baza.


cu stima
Giurgiu

4 comentarii:

radum72 spunea...

Am un baietel de 9 ani si a fost diagnosticatcu dermatita palmo-plantara .De 2 ani medicii nu au reusit sa gaseasca ni un tratament .Am nevoie de ajutor de la cineva care a trecut prin asa ceva .Multumesc radum72@yahoo.com

Unknown spunea...

Incearca DENIPLANT

Unknown spunea...

Incearca DENIPLANT

Unknown spunea...

Incearca DENIPLANT

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic