marți, 2 decembrie 2008

am fost la multi doctori dermatologi care imi garantau ca ma vindec numai cu medicamente si niste unguente

Buna ziua domnule Giurgiu , ma numesc Bob Mariana si sunt unul din pacientii
dumneavoastra de cca.un an ;in primul rind vreau sa va multumesc pentru faptul ca
ati aparut (scuzati-mi expresia dar cred ca e cea corecta ) in calea celor bolnavi
de psoriazis;sunteti ptr.noi ca un fel de zeu si sa stiti ca nu vorbesc prostii;sunt
bolnava de aceasta boala de aproape 20 de ani si ati fost singurul care nu spune
pacientilor minciuni;spun asta deoarece am fost la multi doctori dermatologi care
imi garantau ca ma vindec numai cu medicamente si niste unguente ;de fapt aceste
unguente mi-au extins psoriazisul ff.mult iar ca dreot dovada a fost scos de pe
piata cam de vreo 6-7 ani;oricum asta afost pina sa aud de dumneavoastra de la o
vecina care mi-a dat adresa dvs.si de cind folosesc tratamentul cu plante de la
dvs.ma simt mult mai bine si se vede o ameliorare destul de mare pe piele;am iutat
sa va spun ca boala la mine este destul de intinsa iar dupa cum v-am spus se vede o
ameliorare destul de mare ;stiu ca este un tratament de mai lunga durata dar asta nu
este o problema ptr.mine ;iar faptul ca am vazut ca are ramdament imi da un nou
imbold ca nu voi mai arata asa de rau ,nu voi mai fii asa de stresata iar oamenii
...stiti sunt rai cind esti bolnav dar mai ales de aceasta boala ...sa ma priveasca
acum ca pe un om si nu ca pe un ...nici nu stiu cum sa spun banuiesc ca ma
intelegeti. oricum va multumesc inca o data pentru ce faceti si sper din tot
sufletul ca sa nu mai exixste aseasta boala deoarece este foarte greu sa o porti ani
de zile si sa nu ai remediu;sper sa ajutati si in continuare cit mai multi pacienti
dar stiti ca ptr.noi astazi este destul de greu .;va doresc multa sanatate putere de
munca si implinirea tuturor planurilor dvs. de asemenea poate sa va suparati asi
dori daca se poate sa incercati sa nu mariti pretul dozelor macar ptr.cei mai vechi
pacienti .;ne este destul de greu oricum imi cer iertare daca v-am suparat cu cele
spuse .la buna vedere mariana bob.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic