duminică, 21 decembrie 2008

as dori sa stiu cand voi putea cumpara ceaiuri pentru psoriazis din Iasi

eu Nita: buna ziua !
giurgiu gheorghe: buna ziua
eu Nita: as dori sa stiu cand voi putea cumpara ceaiuri pentru psoriazis din Iasi , si de unde anume ?
giurgiu gheorghe: incepand de la 09,01.09
giurgiu gheorghe: de la un repreznetat care este afisat pe site
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
eu Nita: informativ, dupa cat timp se pot vedea primele semne de ameliorare ?
eu Nita: multumesc !
giurgiu gheorghe: in general in prima luna de tratament se paote vedea daca organismul raspunde sau nu
eu Nita: multumesc frumos , voi incerca !
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun cei care folosesc in prezent acest produs
giurgiu gheorghe: cu placere
eu Nita: am citit
giurgiu gheorghe: puteti lua legatura cu ei
eu Nita: am sperante !
giurgiu gheorghe: da exista 85% sanse pozitive
eu Nita: sanatate si sarbatori fericite !
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic