joi, 4 decembrie 2008

astazi am mai platit pentru inca o luna de ceai Deniplant

Show Recent Messages (F3)

Mirela is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

Mirela: Buna ziua. Ce mai faceti?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: lucram
Mirela: astazi am mai platit pentru inca o luna de ceai Deniplant
giurgiu gheorghe: la posta lsu la banca
Mirela: va scriu pe email adresa mea ?
Mirela: la banca
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ok
Mirela: mulutumesc
giurgiu gheorghe: cand intra banii in cont maxim a doua zi pleca
Mirela: se poate sa il am sambata?
giurgiu gheorghe: pai maine e vineri
giurgiu gheorghe: doriti cu fan curier
Mirela: nu este nici o problema
giurgiu gheorghe: daca doriti cu fansa treceti pe email si nr telefon si adresa clara
giurgiu gheorghe: si platiti taxele postale cand primiti coletul
Mirela: lasati sa vina prin posta
giurgiu gheorghe: ok
Mirela: multumesc oricum pentru tot
giurgiu gheorghe: cum am spus daca pana maine intra baniiin cont va pleca maine daca nu luni
Mirela: va urez o zi buna in continuare si multa sanatate
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic