duminică, 14 decembrie 2008

de circa 8 luni beau deniplant..

Show Recent Messages (F3)

Zzzz MasterZ: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Zzzz MasterZ: nu am m`ai vb demult cu dumneavoastra
Zzzz MasterZ: nu cred ca ma mai tine`ti minte...
Zzzz MasterZ: sunt baiatul din suceava
giurgiu gheorghe: spuneti
Zzzz MasterZ: unchesul meu imi cumpara 1 data la 2 luni ceaiurile de la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: vreau sa va mai spun vb despre evolutia bolii mele..
Zzzz MasterZ: de circa 8 luni beau deniplant..
Zzzz MasterZ: cred ca asta e a 9 luna
Zzzz MasterZ: vreau sa va spun ca evolutia este lenta...
Zzzz MasterZ: dar cred ca e spre bine..
giurgiu gheorghe: paidaca faci si pauze este si normal
giurgiu gheorghe: dureaza mai mult
Zzzz MasterZ: la modul ca au disparut mancarimile alea puternice
Zzzz MasterZ: dar nu fac pauze
Zzzz MasterZ: ceaiul il consum zi de zi
giurgiu gheorghe: pai ai spus ca iti ia o data la doua luni
Zzzz MasterZ: imi cumpara ceaiul pt 2 luni
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: si inainte sa se terminte cu cateva zile
giurgiu gheorghe: am priceput
Zzzz MasterZ: m`ai cumpara pe urmatoarele 2 luni
Zzzz MasterZ: ok
giurgiu gheorghe: ok
Zzzz MasterZ: si cum spuneam..
Zzzz MasterZ: au disparut mancarimile alea puternice
giurgiu gheorghe: foarte bine
Zzzz MasterZ: pojghita groasa a c`am disparut.
Zzzz MasterZ: m`ai am f putina pojghita groasa
Zzzz MasterZ: in mare parte sa faramitat f mult
Zzzz MasterZ: e ca matreata
giurgiu gheorghe: s-a subtiat
Zzzz MasterZ: da
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: in tot acest timp
Zzzz MasterZ: am tinut si o cura cu vitamine
giurgiu gheorghe: nu e nici o problema
Zzzz MasterZ: respectiv vitamina a +d 2 vitamina e omega 3si eurovita
Zzzz MasterZ: timp de 3 luni de zile
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: consider ca organismul trebuie ajutat..
giurgiu gheorghe: sigur
Zzzz MasterZ: sunt f multi bolnavi care nu inteleg sau renunta la deniplant
giurgiu gheorghe: e problema fiecaruia
giurgiu gheorghe: dupa ce se conving vin din nou la deniplant
Zzzz MasterZ: dar nu se gandesc ca vindecarea poate nu vine datorita faptului ca iei nu reusesc sa asimileze encesarul de vitamine din alimentatie
Zzzz MasterZ: eu nu prea mananc peste ..de aceea m`ai fac dinc and in cand cura cu omega 3
giurgiu gheorghe: nu e chestia numai de vitamine
giurgiu gheorghe: e buna
Zzzz MasterZ: vreau sa spun ca lamaia am consumat`o doar in primele 3 luni dupa care pur si simplu nu am m`ai putut sa o inghit
giurgiu gheorghe: e problema ta
Zzzz MasterZ: poate si din aceasta cauza evolutia este mai lenta...si paote m`ar fi ajutat m`ai mult daca consumam si lamaia.
Zzzz MasterZ: orisicum e o diferenta..am simtit ca deniplant ma ajuta..
giurgiu gheorghe: la unii a mers mai bine, la latii nu
Zzzz MasterZ: dar efectul e lent f lent
giurgiu gheorghe: deninde de fiecare
Zzzz MasterZ: am monete cand ma descuraj .,.dar imi revin in scurt timp
Zzzz MasterZ: am momente cand ma descuraj .,.dar imi revin in scurt timp
giurgiu gheorghe: pai cand te descurajezi aminteste-ti de unguente
giurgiu gheorghe: daca vrei sa ajungi din nou la ele
Zzzz MasterZ: da
Zzzz MasterZ: ceea ce mi`am dat seama este ca acolo unde am folosit unguente de cand am inceput tratamentul deniplant vindecarea este m`ai lent si in acel loc unde am renuntat sa folosesc unguentele vindeacarea este m`ai rapida
giurgiu gheorghe: e o observatie buna
Zzzz MasterZ: cert este ca pojghita inca m`ai este dar e f subtire
Zzzz MasterZ: si se scutura usor
giurgiu gheorghe: e un semn ca merge bine
Zzzz MasterZ: acu am gasit si un sampon care pot sa spunc a ma ajuta f mult... nu contine medicamente are un pret accesibil
giurgiu gheorghe: daca iti merge binecu el continua
Zzzz MasterZ: am vazut si formula samponului deniplant
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: dar din moment ce acest sampon ma ajuta am zic ca nu are rost sa schimb
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: poze nu ai facut?
Zzzz MasterZ: inca un motiv de incurajare
Zzzz MasterZ: poze nu am facut
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: le-ai putea arata si la altii cum ai fost
giurgiu gheorghe: si cum e acum
Zzzz MasterZ: pai ce pot sa spun e ca ...pe scalp sunt cateva puncte care sau retras sau numai sunt atat de mari
Zzzz MasterZ: din cate am citit pe forum dumneavoastra spuneti ca efectul ceaiul se face simtit in primele saptamani
giurgiu gheorghe: la unii asa a fost
giurgiu gheorghe: la altii dupa doua luni
Zzzz MasterZ: ceea ce cred e ca nu e adevarat ... si ca reprezinta o descurajare..
Zzzz MasterZ: pt ca unii nu inteleg
Zzzz MasterZ: ca efectul depinde si de viata lor de zi cu zi ma refer la stres , la alimentatie..
giurgiu gheorghe: am spus, e problema fiecaruia daca intelege cum sta treaba cu deniplant
Zzzz MasterZ: si la unii efectul se vede in primele saptamanii si la unii nu se vede sau se vede in cateva luni
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: sunt momente si la mine cand evolutia merge super binme si dintr`o data se stopeaza..
giurgiu gheorghe: depinde cum lucreaza orghanismul
Zzzz MasterZ: concluzia: efectul este lent f lent
giurgiu gheorghe: si la altii a fost asa
Zzzz MasterZ: vreau sa va intreb ceva..
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: un sfat util
Zzzz MasterZ: dumneavoastra ati auzit de siropul noni
Zzzz MasterZ: ?
giurgiu gheorghe: din ciuperca
Zzzz MasterZ: ?
Zzzz MasterZ: din cipuerca?
giurgiu gheorghe: inseamna ca nu este cel care stiu eu
Zzzz MasterZ: am inteles ca este adus din america..
giurgiu gheorghe: nu stiu
Zzzz MasterZ: si este facut din fructe tropicale
giurgiu gheorghe: nu stiu
Zzzz MasterZ: cu efect f benefice asupra sisitemului imonitar
Zzzz MasterZ: sistemului imunitar
giurgiu gheorghe: poti incerca si sa ne spui si noua
Zzzz MasterZ: si e benefic pt foarte multe boli
giurgiu gheorghe: incearca-l si dupa aceea sa spui acest lucru
Zzzz MasterZ: are un pret destul de mare ...
Zzzz MasterZ: pai vreau sa il incerc
Zzzz MasterZ: dar bineinteles alaturi de ceaiul deniplant la care nu renunt
giurgiu gheorghe: pai daca e foarte bun normal
giurgiu gheorghe: daca merge sa spui si la cielalti
Zzzz MasterZ: am auzit tot de la un bolnav de psoriazis
Zzzz MasterZ: ca sunt foarte bune curele de grau incoltit
giurgiu gheorghe: foarte bine el a auzit de deniplant
Zzzz MasterZ: pai eu i`am spus de deniplant...dar in mod ciudata el a reusit sa se vindece singur
giurgiu gheorghe: foarte bine
Zzzz MasterZ: cu cura de grau , biter suedez fara rasini
Zzzz MasterZ: si vitamine
giurgiu gheorghe: foarte bine
Zzzz MasterZ: impresionant chiar
Zzzz MasterZ: nu stiu chiar cum a reusit..
Zzzz MasterZ: si vroiam sa va m`ai intreb ceva..
Zzzz MasterZ: ati auzit de vreo crema aparuta acum numita AUR-DERM
giurgiu gheorghe: nu
Zzzz MasterZ: din catre am inteles este foarte benefica
Zzzz MasterZ: este u extract natural din plante
Zzzz MasterZ: si ma gandeam sa o incerc
giurgiu gheorghe: nu ma pricep la creme
giurgiu gheorghe: e o pacaleala la suprafata
Zzzz MasterZ: ok
Zzzz MasterZ: normal
giurgiu gheorghe: nu merita
Zzzz MasterZ: totusi ati putea sa imi dati ceva sfaturi utile
Zzzz MasterZ: incontinuare
giurgiu gheorghe: ce sfaturi
giurgiu gheorghe: deniplant si rabdare
giurgiu gheorghe: altceva nu stiu
Zzzz MasterZ: da cu deniplant continui
Zzzz MasterZ: pe internet am vazut tot felul de siropuri si creme care insa nu prezinta incredere...
Zzzz MasterZ: am recomandat tuturo ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: ti-am spus nu ma pricep la ele
Zzzz MasterZ: cel putin despre deniplant pot obtine orice informatie doresc si pot sa vada cazuri reale si evolutia bolii
Zzzz MasterZ: cu deniplant
giurgiu gheorghe: poti intra pe forum si discuta cu cei care au acum proriazis
giurgiu gheorghe: bine , te las caum ca am putina treaba
Zzzz MasterZ: oka
Zzzz MasterZ: o singura intrebare m`ai am
Zzzz MasterZ: la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: spune
Zzzz MasterZ: ce sapun imi recomandati
Zzzz MasterZ: ca inca nu am gasit un sapun
Zzzz MasterZ: care sa nu aiba urmari
Zzzz MasterZ: care sa imi usuce pielea sau sa imi provoace mancarimi
giurgiu gheorghe: incearc din gama saponului folositi
Zzzz MasterZ: hm
Zzzz MasterZ: nu exista sapun din gama aia
giurgiu gheorghe: atunci incearca FA lichid
Zzzz MasterZ: sau cel putin nu am gasit eu
Zzzz MasterZ: oka
Zzzz MasterZ: acest sampon pe care il folosesc eu il recomand tuturo bolnavilor si chiar dumneavoastra
Zzzz MasterZ: si nu costa mult..
Zzzz MasterZ: 120 de 130 de mii
giurgiu gheorghe: OKK POTI SCRIE PE FORUM DE EL
Zzzz MasterZ: isi face efectul dupa a 2 sau a 3 spalare
Zzzz MasterZ: ok
Zzzz MasterZ: va las
Zzzz MasterZ: la revedere
giurgiu gheorghe: OK LA REVEDERE

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic