miercuri, 24 decembrie 2008

Sa traiti domnu Giurgiu

niki_niki260250 nicolae: Sa traiti domnu Giurgiu'' sa fiti sanatos si sa aveti rabdare cu mine care ma bucur de tratamentul dumneavoastra ce imi da rezultate.Va scriu aceste cuvinte din suflet si sincer.Cu boala mea am invatat si un pic de lucru pe calculator dar nu suficient ca sa pot intra pe forum ,ori e complicat ori nu am gasit pe cel care sa ma ajute dar mai am multe ceaiuri de baut si sper ca voi reusi si sa intru pe forum.Azi e ajunul craciunului ,si ma gindesc la ajunul trcut cind eream ca naibi pe miini si cap si...ce sa va zic SINT UN OM BUCUROS.BUCURIE ce va doresc sa aveti cu ocazia acestor sarbatori.batista de la vilcea
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: ma bucur ca organismul v-a raspuns la tratament si ceaiul Deniplant va ajuta

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic