duminică, 20 ianuarie 2008

va multumesc din suflet.., mi-a PRINS BINE DISCUTIA CU DVS

Show Recent Messages (F3)

S.Erika: buna ziua domnule giurgiu
giurgiu gheorghe: buna ziua
S.Erika: vroiam sa va intreb de ceaiul dvs
S.Erika: am si eu psoriazis
giurgiu gheorghe: da spuneti
S.Erika: dar nu asa grav
S.Erika: si am facut comanda pe internet de ceai
giurgiu gheorghe: daca am a ea o camera web ati vedea ca zambesc
You have been invited to view S.Erika's webcam.
Accept (Alt+Shift+A) Decline (Alt+Shift+D)

giurgiu gheorghe: ati primit rasuns?
S.Erika: nu
giurgiu gheorghe: nu am eu camera
giurgiu gheorghe: inca nu stiu de care sa-miiau
giurgiu gheorghe: vreu ceva mai bun si nu stiu de care
S.Erika: camera web?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: vreu sa pot face si filmulete
S.Erika: eu am de la LOGITECH
S.Erika: si sunt ff bune
S.Erika: si nici nu sunt scumpe
giurgiu gheorghe: si daca faci un filmulet are rezolutie buna?
S.Erika: da
S.Erika: a incercat fratele meu
giurgiu gheorghe: faceti unul cu leziunile de psoriazis si trimitetimi-l
giurgiu gheorghe: poate ma convingeti
S.Erika: sa stiti ca am sa fac
S.Erika: si am sa va trimit
giurgiu gheorghe: ok
S.Erika: dar nu as pute glumi niciodata cu asa ceva
giurgiu gheorghe: revenim la deniplant
S.Erika: da
S.Erika: am vazut pe internet ca i ff bun
S.Erika: si miam facut comanda
giurgiu gheorghe: asa spune lumea
S.Erika: si dvs nu?>
giurgiu gheorghe: ati trimis banii
S.Erika: ca am inteles ca si dvs ati avut psoriazis
giurgiu gheorghe: daca spun eu zice ca fac reclama!
giurgiu gheorghe: da timp de 7 ani
giurgiu gheorghe: si de 25 nu mai am nimic
S.Erika: mie mia aparut anu trtecut
S.Erika: trecut
S.Erika: dar ff putin
S.Erika: si mia dat doctorita daivobet si daivonex
giurgiu gheorghe: foarte rau
S.Erika: miau facut bine dar acum miau aparut iar
giurgiu gheorghe: sunt convins
S.Erika: am pe picioare si pe coate
S.Erika: la noi nu se stie ff multe despre boala asta
giurgiu gheorghe: unde anume
S.Erika: in hunedoara
S.Erika: lupeni
giurgiu gheorghe: stiu am fost pe acolo
giurgiu gheorghe: chiar am urcat sus la munte
S.Erika: in straja?
giurgiu gheorghe: da
S.Erika: super
giurgiu gheorghe: era la inceput pe atunci
S.Erika: poate mai veniti
S.Erika: acum e superb
giurgiu gheorghe: nu e prea departe
S.Erika: nu
giurgiu gheorghe: sunt convins
S.Erika: vreau sa va intreb daca cumvfa stiti
S.Erika: boala asta afecteaza leucocitele?
S.Erika: le mareste?
giurgiu gheorghe: inca nu pot face o astfelde afirmatie, insa nu cred
giurgiu gheorghe: acumpe forum am deschis un subiect ca pacientii sa-si puna analizele medicale care se fac acum gratuti
giurgiu gheorghe: sa vedem ce iese
S.Erika: eu leam facut
giurgiu gheorghe: foarte bine le poti posta pe forum
S.Erika: si miau iesit un pic mai mari decat sunt normale
giurgiu gheorghe: vom trage o concluzie dupa ce studiem mai multe
giurgiu gheorghe: mie mi-au iesit perfete
S.Erika: eu am numa 25 de ani
giurgiu gheorghe: multi inainte
S.Erika: si am imprersia ca i un blestem boala asta
giurgiu gheorghe: si eu 10 ani de pensie
giurgiu gheorghe: nu
S.Erika: multi inainte
giurgiu gheorghe: eu nu am considerat-o
S.Erika: si mama a avut pe la 23 de ani exact cand mia aparut mie
S.Erika: dar dupa ce la nascut pe fratele meu ia disparut
giurgiu gheorghe: exista proedispozitia ereditara
S.Erika: am citit pe forum
giurgiu gheorghe: am mai auzit asa ceva
S.Erika: imi ziceti si mie va rog cum sa fac sa primesc ceaiu
S.Erika: ca nu tiu
S.Erika: stiu
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele cu modalitate de preparare si administrare
S.Erika: trebuie trimisi prima data banii inainte?
S.Erika: nu am stiut
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: da
S.Erika: eu asteptam confirmarea de a ridicda ceaiu
giurgiu gheorghe: pe site si pe forum scrie
giurgiu gheorghe: nu folosim serviciul cu ramburs
S.Erika: si daca luni va pun banii in cat timp primesc ceaiu?>
giurgiu gheorghe: cum am spus , a doua zi pleca coletul de la noi
S.Erika: superrrrr
S.Erika: luni ma duc si la medic si nu as vrea sa mai iau altceva
S.Erika: pana nu incerc ceaiu
giurgiu gheorghe: foarte bine
S.Erika: si cat timp trebiue sal folosesc?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni , dar sunt ci altii care au depasit 2 ani
S.Erika: si se vad imbunatatiri nu?
giurgiu gheorghe: de forum poti intra in legatura cu ei
giurgiu gheorghe: se pot vedea chiar din prima luna
giurgiu gheorghe: daca nu estei multumita dupa o luna vii la bucuresti si primesti banii inapoi
giurgiu gheorghe: este GARANTIA DENIPLANT
S.Erika: eu am incredere3 in dvs
S.Erika: in medici nu prea
giurgiu gheorghe: e bine lucrul acesta
S.Erika: va multumesc din suflet.., mia PRINS BINE DISCUTIA CU DVS
S.Erika: eram ffff suparata
giurgiu gheorghe: de aceea am si facut acest sistem
giurgiu gheorghe: inca o intrebare
S.Erika: da
giurgiu gheorghe: daca ai co convorbire cu camera web poti sa inregistreti discutia pe un filmulet
S.Erika: da
giurgiu gheorghe: e perfect atunci imi voi pune una cat de curand
S.Erika: sa stiti ca sunt ff bune
giurgiu gheorghe: vreausa vad daca logitec are rezolutie buna
S.Erika: am sa fac si eu si poze cu petele mele
S.Erika: si am sa le pun pe forum
S.Erika: si dupaia dupa ce folosesc ceaiu
giurgiu gheorghe: da eu doresc un filmulet adica sa vad daca miscrea este sacadata
S.Erika: sa stiti ca am sa fac
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: multumesc
S.Erika: va multumesc din suflet pt tot
giurgiu gheorghe: cu placere
S.Erika: o zii buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic