joi, 31 ianuarie 2008

Programare pentru deniplant

C.B: buna ziua, am o rugaminte:as vrea sa obtin si eu mai multe informatii despre acest ceai pt psoriazis, si cum pot sa intru in posesia lui (am inteles de pe site ) ca imi trebuie o programare;
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Puteti veni vinerea intre orele 14-16 la biroul din pantelimon sa cumparati ceaiul Deniplant
C.B: buna ziua
C.B: am citit asta, dar am citit si ca trebuie programare
giurgiu gheorghe: da puteti veni
C.B: deci pot sa vin vinerea asta
giurgiu gheorghe: da
C.B: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
C.B: trebuie preparat intr-o anumita modalitate ceaiul
C.B: ??
C.B: sau se prepara ca un ceai obisnuit?
giurgiu gheorghe: da pe forum gasiti acest lucru la sectiunea DENIPLANT
C.B: k
C.B: cand am sa vin vineri puteti sa stati de vorba cu mine vreo 15 min sami dati si mie niste sfaturi in legatura cu boala
C.B: ?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: putem avea o discutie pe tema DENIPLANt
C.B: am inteles, pai atunci vin vineri la ora 2 la biroul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: sigur
C.B: Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon 42 Sector 2 Bucuresti
giurgiu gheorghe: da
C.B: aceasta este adresa
C.B: ?
giurgiu gheorghe: da
C.B: ok, multumesc
C.B: o zi buna
giurgiu gheorghe: cu placere

C.B: mai am o intrebare daca se poate
C.B: ?
giurgiu gheorghe: das
C.B: efectele ceaiului pot fi diminuate de gravitatea bolii??
giurgiu gheorghe: nu inteleg
C.B: adica se vor cunoaste efecte in primele luni
C.B: chiar daca boala este foarte avansata
C.B: ??
C.B: mai sunteti?
giurgiu gheorghe: da ingeneral ar trebui sa se vada in prima luna
giurgiu gheorghe: maxim a doua
giurgiu gheorghe: de aceea este garantia deniplat
C.B: deci se paote ca organismul sa nu reactioneze
C.B:
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu e multumit primeste banii inapoi
giurgiu gheorghe: sigur au fiost si cazuiri 10%
C.B: mama are boala din 1996
C.B: si a inceput sa se agraveze f tare in ultimii ani
C.B: si a facut f multe tratamente
giurgiu gheorghe: din cauza unguentelor
C.B: si nu au dat nici un rezultat
giurgiu gheorghe: sunt convins
C.B: cu dermovate
C.B: si alte ungunete de genu asta
giurgiu gheorghe: cel mai grav
giurgiu gheorghe: la intreruperea lui e posibil sa aibaloc o explozie
C.B: si sa intins pe tot corpul, mai pronunat la incheieturi
C.B: pai lea intrerupt de vreo 6 luni
C.B: si a inceput cu ceaiuri
C.B: din plante
C.B: sa foloseasca
giurgiu gheorghe: e bine
C.B: sa se dea pe corp
giurgiu gheorghe: atunic posibilitatea exploziei nu mai exista
C.B: am citit pe site-ul dumneavoastra ca exista o clinica la sovata
C.B: aveti ideea cam cat costa un tratament
C.B: ?
giurgiu gheorghe: da baza de tratament de la sovata foloseste deniplant
giurgiu gheorghe: pe luna deniplant costa tot 150 lei
giurgiu gheorghe: nu stiu cazarea si celelate
C.B: nu exista un pachet, in care sa se asigure si cazare si tratamente
C.B: ?
C.B: sau nu stiti
C.B: ??
giurgiu gheorghe: nu stiu trebuie vorbit acolo
C.B: am sunat la nr ala de acolo, dar nu mia raspuns
giurgiu gheorghe: luati legatura cu Dr Pretorian
C.B: am sunat la nr ala de acolo, dar nu mia raspuns
giurgiu gheorghe: pe mobil ati sunat
C.B: da
C.B: am sa mai incerc
giurgiu gheorghe: pai daca era la vizita sau la consultatie se poate
giurgiu gheorghe: doar e medic
C.B: da
C.B: si inca o intrebare daca se poate
C.B:
giurgiu gheorghe: da
C.B: am auzit ca exista o clinica in germania foarte buna
C.B: a unui doctor romana
C.B: roman
C.B: John Ionescu
giurgiu gheorghe: Da am colaborat
giurgiu gheorghe: cu el
giurgiu gheorghe: dar foloseste unguente si regim alimentar
giurgiu gheorghe: cu care nu sunt de acord
giurgiu gheorghe: neuechirken
giurgiu gheorghe: in fosta RDG
C.B: am inteles ca dat rezultate
C.B: in majoritatea cazurilor
C.B: si a celor f grave
giurgiu gheorghe: sigur, eu nu contest acest lucru dar daca nu tratezi cauza degeaba la suprafata
giurgiu gheorghe: asa poti merge la marea moarta sau la turci
C.B: pai am inteles ca aceasta boala se datoreaza si unei incarcaturi cu metale
C.B: prea mult
C.B: si in aceascta clinica se depisteaza acea incarcatura de metal
C.B: din cate am auzit si eu la emisiune :un doctor" de pe TVRi
giurgiu gheorghe: bine acum nu discut acesta teorie
giurgiu gheorghe: alta este cu eroare genetica
giurgiu gheorghe: si asa mai departe
giurgiu gheorghe: te pyune acolo sa scoti si dantura (plombele metalice) si tot degeaba
giurgiu gheorghe: nu vreau sa comnetez
giurgiu gheorghe: poti merge acolo si vezi despre ce e vorba
C.B: pai da, asta ar ramane ca o alternativa , in caz de organismul nu reactioneaza la acest ceai
giurgiu gheorghe: sau il poti suna pe Dr.JOHN
C.B: sunt f dipserat sami vad mama sanatoasa
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: ar trebui sa te gandesti si la tine
C.B: boala sa agravat f tare de cand a murit tatal meu
giurgiu gheorghe: exista predispozitia ereditara
giurgiu gheorghe: asa ca ai grija
giurgiu gheorghe: de tine
C.B: a suferit un soc f mare si sa extins
giurgiu gheorghe: da sunt convins
C.B: pai si eu cum as putea preveni boala
C.B: ??
giurgiu gheorghe: cum ammactionat eu la fetita mea
giurgiu gheorghe: i=-amdat deniplant de la 6 luni
giurgiu gheorghe: si pana la 17 ani nu a vazut antibiotic sau spital
C.B: pai si ar trebui sa urmez acelasi tratament
C.B: in fiecare zi?
giurgiu gheorghe: preventiv o luna doua pe an
giurgiu gheorghe: nu tot timpul
C.B: aha
C.B: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
C.B: am sa trec maine pe la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: citeste tot cea m scris eu pe net
C.B: la 2
C.B: am citit o parte
giurgiu gheorghe: ok
C.B: am sa mai citesc si in seara asta
giurgiu gheorghe: tot
C.B: multumesc, o zi buna
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic