luni, 28 ianuarie 2008

folosesc ceaiul Deniplant de doua luni

folosesc ceaiul dumneavoastra de doua luni ar trebui sa observ in afara de
caderea cojilor si un alt efect si vas ruga sa trimiteti inca odata
reteta depreparare a ceaiului
va multumesc cu stima Danut


buna ziua

Daca organismul a rezistat fara unguente e bine
daca cojitele nu se mai fac groase ca inainte si cad mult mai usor e bine
Daca leziunile s-au mai subtiat din grosime si nu mai crapa e bine
Atunci inseamna ca organismul a raspuns.
Intrati pe forum si discutati si cu ceilalati care folosesc acum acest produs

Prospectul il gasiti la:
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html

Giurgiu

Un comentariu:

S. Alin spunea...

buna ziua, domnule giurgiu
as dori sa va rog sa scoateti acest articol de pe blog pentru ca nu doresc ca numele meu sa apara pe net. ati fi putut macar sa imi cereti acordul, mesengerul nu este produsul dumneavoastra. tin sa va anunt ca dupa aproape doua luni de cand iau ceaiul nu observ nimic extraodinar, mi se pare doar ca petele sunt mai rosiatice, mai iritate si atat, nu cad, nu dispar. prin urmare am hotarat sa renunt la acest ceai si datorita pretului extraodrdinar de mare...
50 000 lei vechi pliculetul mi se pare un pret exagerat pentru un ceai care are un efect asa slab. nu pot sa accept sa cotizez o viata pentru a vedea efectele, credeam ca in doua luni observ ceva...

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic