marți, 8 ianuarie 2008

si studentii au psoriazis

 Buna ziua,
 am primit astazi ceaiurile. Multumesc

 Nu gasesc nici unde insa instructiunile de utilizare !!!

 I.
 Ph.D. Student
 University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine
 Department of Biotechnology
 3-5 Manastur Str.
 Ro-400372 Cluj-Napoca
 Romania

imi cer scuze
 cred ca s-a omis la impachetare
 aici gasiti un exemplar
 http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
si mai atasez eu unul
 giurgiu

imi cer si eu scuze, in graba nu le-am vazut, abia acum am dat de ele,
 erau  lipite de una dintre cutii

 succese !

Buna dimineata

Asa mi s-a spus si mie, ca in colet a fost puse si prospectul si bonul de
la casa de marcat. Sper ca le-ati gasit pe amandoua.
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic