joi, 24 ianuarie 2008

Psoriazis la CONSTANTA

Buna ziua,ma numesc A... C... locuiesc in Constanta si sunt
 studenta.Am psoriazis din clasa a -7-a;a-8-a,prima oara am observat cateva
 cojite in coate,dupa care pe pielea capului.
 Am fost la un dermatolog si mi-a dat un sampon si creme pentru coate si
 pielea capului.Am folosit acele produse si treptat am vazut ca incep sa
 cada cojitele,mi-au disparut ,iar la scurt timp mi-au reaparut,dar le-am
 neglijat pana cand m-am hotarat si am mers la o clinica din Constanta
 numita Psoremiss,unde mi-au dat un sampon pe baza de plante si 2 creme, de
 zi si de seara cu un regim alimentar strict.
 Rezultatele tratamentului au fost putin vizibile,iar de 2 luni au aparut
 pe spate cateva puncte razlete,in genunchi si ureche pe langa cele din
 coate si pielea capului care sunt mai avansate.
  As dori sa incep tratamentul cu ceaiul dumneavoastra Deniplant cat mai
 repede posibil.
 Astept un raspuns de la dumneavoastra.Va multumesc anticipat,A... C..
 
 
Buna ziua
Pentru a intra in posesia ceaiului Deniplant citeste aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Cu stima
Giurgiu
0744827881
021.2338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic