miercuri, 9 ianuarie 2008

Psoriazis in Germania


.
.


lucia...: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
lucia...: am si eu o intreabare despre ceai
giurgiu gheorghe: da
lucia...: azi incep s afac primul ceai
lucia...: l-am cumparat de o luna dar nu am facut pana acum
lucia...: de cand opresc focul si las pana dimineata ceaiul trebuie sa stea si plicul de ceia si lamaia inauntru?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: se scot dimineata
lucia...: aha
lucia...: merci mult de tot
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: pe forum ai fost
lucia...: sper sa dea randament ca e ultima speranta a mea
lucia...: da
giurgiu gheorghe: sunt convins
lucia...: eu l-am luat acum o luna ceaiul
giurgiu gheorghe: poti pune intrebari si pe forum
lucia...: da,la mine e alta forma de psoriazis
giurgiu gheorghe: anume
lucia...: e pustulosa
giurgiu gheorghe: da
lucia...: e doar sus de calcaie
giurgiu gheorghe: am mai intalnit asemenea cazuri
lucia...: si e f urat
lucia...: si s-au vindecatß
giurgiu gheorghe: da
lucia...:
lucia...: am folosit o mie de crede si am incercat si cu raze
giurgiu gheorghe: sunt convins
lucia...: de o luna jumate am facut raze
giurgiu gheorghe: trebuie tratata interior acesta boala
lucia...: dar degeaba
lucia...: sa speram ca va trece
giurgiu gheorghe: la suprafata dora carpesti
giurgiu gheorghe: de unde esti
lucia...: nu stiu cum a putu sa apara asa dintr-o data la varsta de 30 ani
lucia...: din germ
giurgiu gheorghe: germania
lucia...: da
giurgiu gheorghe: si cum a ajuns ceaiul acolo
lucia...: s-a intalnit fratele meu cu tine si a luat ceaiul
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: nu mai retin
lucia...: iti aduci aminteß
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: sunt multi pacienti cu care discut
lucia...: pai sigur e ceaiul corect sau ma otravesc?#
lucia...:
lucia...:
giurgiu gheorghe: eu am baut deniplant 2,5 ani
giurgiu gheorghe: pe forum sunt atatia care sciru daca e buin sau nu
lucia...: pai sigur l-a luat de la tine sau de la un infractor?
lucia...: sper ca l-a luat de la tine
giurgiu gheorghe: daca a venit la mine la biroul din pantelimon da
lucia...: aha
lucia...: o sa- intreb
giurgiu gheorghe: cu te numesti sa verific in baza de date
lucia...: lucia...
lucia...: dar nu stiu pe c enume l-a luat
giurgiu gheorghe: nu mi-a spus acest nume
giurgiu gheorghe: pe el cum il cheama
lucia...: cristi condurache
giurgiu gheorghe: nu imi amintesc
giurgiu gheorghe: pe ce data a fost la mine
lucia...: dupa ce incepe sa dea in clocot ceaiul s emai fierbe inca 15 minute?
lucia...: o sec sa ma uit
giurgiu gheorghe: depinde de aragaza
giurgiu gheorghe: trebuie sa ramana 750ml
lucia...: aha si se fierbe cu capac sau fara?
giurgiu gheorghe: este din bucuresti
lucia...: nu scrie data
giurgiu gheorghe: fara capac
lucia...: dar am o chitanta cu o stamplila
giurgiu gheorghe: si nu are data
giurgiu gheorghe: giurgiu gheorghe
giurgiu gheorghe: deniplant
lucia...: plante medicinale
lucia...: da
giurgiu gheorghe: atunci sigur de la mine l-a luat
giurgiu gheorghe: nu mai are nimeni acesta stampila
lucia...: scrie numele
lucia...: condurache pe chitanta
giurgiu gheorghe: da e posibil dar nu am retinut
giurgiu gheorghe: cum am spus sunt atatia care vin
giurgiu gheorghe: si nu-i retin pe toti
lucia...: asa e
lucia...: sper sa se vada efectul ceaiulul cat mai rpd asa imi va da incredere sa iau mai departe
giurgiu gheorghe: poti safaci siniste poze acum la inceput
giurgiu gheorghe: sunt convins
lucia...: da am sa fac
lucia...: chiar ma gandeam la asta
giurgiu gheorghe: ok si sa le pastrezi
lucia...: si mierea se pune cand?
lucia...: da
giurgiu gheorghe: sa poti sa mi le trimiti si le pun pe blog
giurgiu gheorghe: mierea cand e rece
lucia...: eu nu am miere de albine ca nu am gasit ci de flori
lucia...: e buna miereaß
giurgiu gheorghe: zahar odata cu plicul si cu lamaia
lucia...: ok
giurgiu gheorghe: se poate bea si neindulcit
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare sa-i placa la gust
lucia...: nu pot sa beau neindulcit
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: totul e sa iti placa
giurgiu gheorghe: sa nu fie un stres
giurgiu gheorghe: consului lui
giurgiu gheorghe: vezi cu lamai daca o poti manca
giurgiu gheorghe: se bine sa o mananci
lucia...: incec sa mananc
giurgiu gheorghe: eventual cu o salata de fructe
lucia...: indulcita
giurgiu gheorghe: da
lucia...: sper sa nu ma doara daca nu folosesc uguente
lucia...: ca ma doare groaznic cand nu dau cu nimic
giurgiu gheorghe: daca deranjeaza da la inceput cu o crema cosmetica
giurgiu gheorghe: eventuial niveea din germania
giurgiu gheorghe: sa nu rupi cojitele
lucia...: aha
giurgiu gheorghe: citeste bine prospectul
lucia... has signed out. (1/9/2008 8:02 PM)

lucia...: daca da rezultate la mine promit ca am s a spun de ceai
giurgiu gheorghe: foarte bine , sa dea Dumneazeu sa-ti ajute
giurgiu gheorghe: am mai avut paceinti din germania
giurgiu gheorghe: chiar am colaborat cu o clinica de acolo
lucia...: siß
lucia...: doctorul meu dermatolog e ro
giurgiu gheorghe: pai daca il intereseaza sa citeasca www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: si forumul
giurgiu gheorghe: in ce oras esti
lucia...: nürnberg
giurgiu gheorghe: clinica de care am vorbit era in neuechirken
lucia...: aha
lucia...: si aici sunt f multi bolnavi de psoriazis
lucia...: am intrat pe un forum german
lucia...: si am vazut
giurgiu gheorghe: da am citit astazi la o organizatie ca in europa sunt 5%
lucia...: of
giurgiu gheorghe: eu am gasit un forum in italia
lucia...: da?
giurgiu gheorghe: nu cred ca am gresit
giurgiu gheorghe: http://www.info-psoriasis.eu/index.php?option=com_contact&Itemid=3
giurgiu gheorghe: aici e adresa lor
lucia...: dar cel pe tot corpul cum se numeste?
giurgiu gheorghe: unde la www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: vorbesti de psoriazis?
giurgiu gheorghe: generalizat
lucia...: da
giurgiu gheorghe: cand se foloseste unguente cu cortizon asa se intampla
giurgiu gheorghe: indiferent unde il ai
giurgiu gheorghe: la inceput raspunde repede
lucia...: da???????????????
giurgiu gheorghe: si bine
giurgiu gheorghe: dar mai tarziu e un dezastru
lucia...: ooo
lucia...: eu il am d eun an
giurgiu gheorghe: e bine daca nu ai dat cu prea multe unguente
lucia...: a inceput sa apara pe picioare jos la calcai cate un punct rosu
giurgiu gheorghe: organismul va raspunde mai repede
lucia...: si nu am bagat d eseama la inceput
lucia...: am dat cu destule unguente
giurgiu gheorghe: spre ca nu dermovate
lucia...: nu stiu ce sunt alea
lucia...: ultimul e daivobet
lucia...: psorcutan
giurgiu gheorghe: unguent
lucia...: unele preparate la farmacie
giurgiu gheorghe: da au si acelea cortizon
lucia...: multe am folosit
lucia...: ca unul imi facuse o rana acolo de nu mai puteam sa merg pe picioare
lucia...: am stat acasa cateva zile
giurgiu gheorghe: pai mai avea si altceva pt decapare
giurgiu gheorghe: sa curate cojile
lucia...: nu stiu
giurgiu gheorghe: sunt convins
lucia...: dar mi-a dat un doctor ro o crema preparata si curata-se cojile
lucia...: dar acum au aparut iara
lucia...: si la mine sunt f groase
lucia...: ca si cum sunt alea de pe calcai ca oamenii de la tara
giurgiu gheorghe: pai asa se intampla
lucia...:
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/psoriazis-cu-medicamente-vf7.html
giurgiu gheorghe: aici sunt ungunetele si reactiile lor adverse
lucia...: fac o poza
giurgiu gheorghe: foarte bine
You have received 1 file from lucia....
psoriazis_germania..JPG
Open (Alt+Shift+O)

You have received 1 file from lucia....
psoriazis_gremania2..JPG
Open (Alt+Shift+O)

You have received 1 file from lucia....
psoriazis_gremania3..JPG
Open (Alt+Shift+O)

lucia...: nu au iesit f clare
giurgiu gheorghe: un momnet
giurgiu gheorghe: da se vede deja leziunea
lucia...: a fost f rau
lucia...: acum e bine
giurgiu gheorghe: poti pastra pliculetul cu plante si sa-l pui sub pansament ca si cataplasma
giurgiu gheorghe: dupa ce a fiert in ceai
lucia...: da
lucia...: dar cand?
giurgiu gheorghe: au folosit paceintii asa si au spus pe forum
giurgiu gheorghe: cand vii de la serviciu
giurgiu gheorghe: daca s-a usacat il inmoi in ceiul nou seara si il pui pana a doua zi
lucia...: da
lucia...: acum nu pot sa-l iau si sa-l pun
lucia...: ci doar maine?
giurgiu gheorghe: nu mai stiu unde au scris pe forum
giurgiu gheorghe: da
lucia...: da dar trebuie sa las plicul in ceai pana dimineata?
giurgiu gheorghe: eventual dupa ce s-a racit bine poti sa-l iei
lucia...: si il las descoperit ceaiul?
lucia...: sau acoperit pana dimineata?
giurgiu gheorghe: poti pune o farfurie deasupra
giurgiu gheorghe: poate sta la frigider dupa ce s-a racit
lucia...: aha
lucia...: mi-a dat cateva pustule si pe mana
lucia...: si imi e asa frica sa nu apara si pe mana
lucia...: ca acolo se vede
giurgiu gheorghe: pai eu am spus ca se poate generaliza
giurgiu gheorghe: dar o data ce incepe ceaiul sa actioneze sa speram ca dispar si ele
lucia...: da
lucia...: sa speram
giurgiu gheorghe: bine, mai aveti ceva sa ma intrebati
lucia...: nu
lucia...: multumesc
lucia...: mai vb
giurgiu gheorghe: cu placere
lucia...: la revedere
lucia...: nb
giurgiu gheorghe: sigur tinem legatura

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic