luni, 28 ianuarie 2008

am cumparat ceaiul si am inceput tratamentul


  • A>>>S>>>: buna seara
    giurgiu gheorghe: buna seara
    A>>>S>>>: am cumparat ceaiul si am inceput tratamentul
    A>>>S>>>: si voiam sa stiu cam in cat timp as putea vedea ca are efect
    giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua
    giurgiu gheorghe: de acea este si GARANTIA DENIPLANT
    giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumita primiti banii inapoi
    A>>>S>>>: si cum reactioneaza ciuperca ?
    A>>>S>>>: se micsoreaza sau se iau cojite?
    giurgiu gheorghe: la inceput se subtiaza, apoi dispar definitiv
    A>>>S>>>: eu am impresia ca incepe sa ma manance pielea in zonele respective
    A>>>S>>>: am o sapt de cand am inceput sa beau ceai
    giurgiu gheorghe: e posibil, pana se dezobisnuieste organismul de unguente
    giurgiu gheorghe: vezi pe forum
    A>>>S>>>: nu am mai folosit unguente de foarte mult timp
    giurgiu gheorghe: la ceilalti
    giurgiu gheorghe: scrie acolo si cere parerea lor
    A>>>S>>>: bine, multumesc mult
    A>>>S>>>: o seara buna
    giurgiu gheorghe: cu placere
    **************************
A>>>S>>>: buna dimineata
giurgiu gheorghe: buna ziua
A>>>S>>>: va rog frumos sa scoateti de pe blog convorbirea cu mine
A>>>S>>>: puteati sa puneti un alt nume
A>>>S>>>: nu vreau sa afle toata lumea problemele mele
giurgiu gheorghe: in primul rand cand accesezi ID-ul meu scrie ca aceste convorbiri pot fi facute public
giurgiu gheorghe: voi cauta totusi sa vad despre ce e vorba
giurgiu gheorghe: da-mi adresa unde este postat mesajul
A>>>S>>>: http://deniplant.blogspot.com/2008/01/am-cumparat-ceaiul-si-am-inceput.html
A>>>S>>>: va multumesc




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic