miercuri, 23 ianuarie 2008

DERMATITA SEBOREICA II

Salutare tuturor de pe forum si bine v-am gasit !

Postez la topicul meu ...deoarece eu sunt cea descrisa mai sus in e-mailul adresat domnului Giurgiu.Am fix o saptamana de cand beau ceaiul . Cele mai vizibile simptome ca organismul a raspuns :

-leziunile de pe corp (acolo unde nu am dat in viata mea cu corticoizi) au disparut in fix o zi , dupa ce am tinut o noapte cataplasma cu ceai
-s-au extins leziunile seboreice pana in zona gatului , dar au un aspect cum nu am vazut pana acum ...dimensiuni foarte mici, ca piscaturile de tzantzar...deja dau semn ca se trec
-leziunile cele mai nou aparute au inceput sa se curetze , cojitele fiind foarte subtiri , daca le indepartez , ramane piele cu aspect normal , elastic , fara roseatza
- ma simt excelent !!!! de cand beau ceaiul ...la birou beam numai prostii carbogazoase ...acum am renuntat la ele , beau numai ceai care ma umple de energie , nu resimt oboseala asa cum ma apuca starea asta mai ales dupa amiaza;
-aspectul pielii pe frunte nu e inca ok ...dar se vede limpede ca ceaiul lucreaza..anumite zone curatandu-se frumos:
- 10 zile pe luna fac o cura de vitamine : A forte , E forte, B1,B6, B12, Ca si Mg apoi pauza 20 zile
-din cand in cand , nu in fiecare zi dau pe leziuni cu crema de galbenele de la plafar , dar nu las pielea grasa asa ...ma sterg cu o discheta inmuiata nitel in ceaiul Deniplant...
-am mai observat o anumita sensibilitate la anumite alimente ... intr-o seara am mancat prajituri si am simtit ca-mi arde toata fatza

Silviu , vad ca tu esti mai activ pe la seboreici...o sa intru si eu mai des sa va tin la curent cu evolutia pe perioada tratamentului. Tu cum esti ?

Multa sanatate tuturor !

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic