luni, 14 ianuarie 2008

psoriazis- cat dureaza tratamentul cu deniplant

m.marin: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
m.marin: nu va suparati aveti cumva microfon si boxe ar fi mult mai usor sa comunicam
giurgiu gheorghe: da dar am ceva probleme si nu functioneaza bine
m.marin: incercam
giurgiu gheorghe: nu se poate pentru ca microfonul este stricat
You missed a call from m.marin. (9:09 PM on 1/14/2008)

m.marin: ok
m.marin: am gasitpe net site-ul dv.
giurgiu gheorghe: da
m.marin: in legatura cu ceaiul
giurgiu gheorghe: deniplant
m.marin: care sunt avantajele
m.marin: da
m.marin: eu sunt plin
giurgiu gheorghe: fara unguente fara alte medicamente, fara regim alimentar
giurgiu gheorghe: cred ca acest lucru spune totul
m.marin: cat dureaza tratamentul?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare pacient
giurgiu gheorghe: intre 4-6 luni sau chiar 2 ani
m.marin: ma puteti vedea?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante medicinale Deniplant
giurgiu gheorghe: eventual putem avea o discutie pe tema lor
m.marin: pai si de unde stiti ca atat dureaza tratamentul?
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
m.marin: site-ul dv.?
giurgiu gheorghe: daca am discutat cu sute si mii de bolnavi este normal sa trag niste concluzii
giurgiu gheorghe: referitor la produsul pe care eu l-am inventat
giurgiu gheorghe: unul din cele 20 de pe net
m.marin: cum intru in posesia ceaiului?
m.marin: cum se vinde/
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: la cutii cu 30 de pliculete zilnice
giurgiu gheorghe: 150 lei
m.marin: un pliculet pe zii?
giurgiu gheorghe: da un pliculet
giurgiu gheorghe: cum se prepara:http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
m.marin: va multumesc frumos si o seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: pentru alte informatii 0744827881;021.2338973
m.marin: va multumim!
giurgiu gheorghe: multa sanatate

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic