joi, 3 ianuarie 2008

ANTISTRES

T.Paula: Buna seara!
giurgiu gheorghe: buna seara
T.Paula: sunt din Galati si doresc mai multe relatii despre ceaiul antistress
giurgiu gheorghe: anume
giurgiu gheorghe: intraba si vei primi raspus
T.Paula: am fost diagnosticata cu distonie neurovegetativa urmand un tratament care favorizeaza secretia serotoninei
T.Paula: si am vazut pe net ca si ceaiul dvs este recomandat in sensul acesta...
T.Paula: este recomandat si pentru atacurile de panica?
giurgiu gheorghe: da asa este trateaza cauzele interne care declanseaza diferite manifestari provocate de stres
T.Paula: ceaiul se poate administra si are efecte si fara medicatie alopata?
giurgiu gheorghe: se prepara un ceai(750ml) cu lamaie si miere, ceai care se bea pe parcursul zilei
giurgiu gheorghe: se poate lua fara medicatie alopata
giurgiu gheorghe: chiar e indicat acest lucru
T.Paula: mie mi-e cam teama sa renunt la medicatia alopata deoarece nu vreau sa mai am simptomele de dinainte de tratament
giurgiu gheorghe: se poate urma in paralel la inceput si pe masura ce vezi ca merge bine poti renunta la ea
T.Paula: deci, oricum nu am ce sa pierd. eu trebuie sa va timit banii prin mandat postal, apoi astept coletul dvs...[25 RON?]
giurgiu gheorghe: da acesta este pretul
giurgiu gheorghe: pe mandatul postal sa scrii ANTISTRES
giurgiu gheorghe: numele si adresa unde trebuie sa ajunga plantele
T.Paula: se poate administra si la un copil de 12 ani?
giurgiu gheorghe: da nici o problema
T.Paula: ceaiul este din fructe de padure?
giurgiu gheorghe: da, plante si fructe de padure
giurgiu gheorghe: facute pulbere si ambalate la pliculete zilnice
T.Paula: va intreb deoarece am observat ca pt majoritatea afectiunilor sunt mentionate fructele de padure...
T.Paula: dar cred ca difera concentratia si compozitia
giurgiu gheorghe: da e o anumita combinatie
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: si unele se mai adauga in functie de produs
T.Paula: ok...
T.Paula: multumesc frumos...
giurgiu gheorghe: cu placere
T.Paula: o sa va trimit banii si sper sa fiu multumita de produsul dvs si sa-l mai recomand si altora...
T.Paula: o seara placuta...
T.Paula: la revedere !
giurgiu gheorghe: multumesc, la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic