miercuri, 30 ianuarie 2008

Medicii din America recomanda Deniplant pentru psoriazis

Medicii din America recomanda Deniplant

DR. is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite DR. to upgrade.

DR.: buna ziua
DR.: doresc info despre produsul deniplant
DR.: o prietena vrea sa-l incerce
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: forum
giurgiu gheorghe: sau blog
DR.: care sunt orele cind poate sa mearga sa cumpere
DR.: eu i-am recomandat sa incerce
giurgiu gheorghe: vinerea de al 14-16
DR.: dar eu locuiesc in statele unite
DR.: si nu pot sa merg pentru ea
giurgiu gheorghe: ma bucur si eu in romania
giurgiu gheorghe: unde este prietena si de ce nu ma contacteaz ea
DR.: am citit de rezultatele dvs
giurgiu gheorghe: da suint atatia care au avut rezultate pozitive
DR.: nu foloseste messenger
giurgiu gheorghe: au fost si cu reultate negative(10%)
giurgiu gheorghe: poate folosi e-mail
giurgiu gheorghe: giurgiu@deniplant.ro
giurgiu gheorghe: in engleza
DR.: eu sunt doctor si de parere ca daca nu este daunator se poate incerca
giurgiu gheorghe: nu am avut efecte secundare sau reactii adverse
giurgiu gheorghe: si am baut ceaiul 2,5 ani
DR.: prietena este la bucuresti si o sa-i dau e-mailul
giurgiu gheorghe: ma poate suna la 0744827881
giurgiu gheorghe: sau 021.2338973
DR.: o foarte bine asa
giurgiu gheorghe: ce specialitate aveti
DR.: si eu o sa va sun cind vin la bucuresti (mai/iunie)
giurgiu gheorghe: sigurm mi-ar face placere sa ne intalnim si sa discutam
DR.: fratele meu este dermatolog dar cu pareri mai traditionale
giurgiu gheorghe: traditionale in sensul ca accepta idei noi sau numai unguente
DR.: as vrea sa-i fac cunostinta cu deniplant
giurgiu gheorghe: fratele este toto in state
DR.: in germania
giurgiu gheorghe: sigur, am colaborat si eu cu cineva in neuechirken
DR.: idei bazate pe unguente, medicamente
giurgiu gheorghe: in fosta RDG
giurgiu gheorghe: atata timp cat nu se incearca inlaturarea deficientelor interen care duc la declansare si intretinere, nu se rozolva problema
giurgiu gheorghe: si plantele Deniplant acest lucru face
DR.: eu sunt foarte pro (pentru) homeopatie si cit mai putina medicatie
giurgiu gheorghe: dumneavoastra ce specialitate aveti
giurgiu gheorghe: ma bucur sa aud acest lucru
giurgiu gheorghe: ati vazut si celelate produse ale noastre?
DR.: eu psichiatrie si sotul gastroenterolog
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/produse_naturale.htm
DR.: nu toate produsele
giurgiu gheorghe: e foarte bine
DR.: foarte bine
giurgiu gheorghe: puteti interveni acolo unde eu tot bajbai
DR.: o sa le vad
giurgiu gheorghe: acolo unde se declanseaza acele puteti de vindecare interen ale organismului
giurgiu gheorghe: cum ar fi in situatia medicamenteleor placebo
giurgiu gheorghe: acolo as vrea sa ajung sa pot actiona si eu
giurgiu gheorghe: sunt convins ca stiti mai multe
DR.: si eu sunt de aceas parere
DR.: am sa o sun pe prietena mea chiar acum sa-i dau informatiile
giurgiu gheorghe: si daca mai face si bine intern e ok
DR.: exact
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: mi-ar place sa facem o colaborare
DR.: multumesc mult pentru info
giurgiu gheorghe: cercetare medicala
giurgiu gheorghe: inca o problema
giurgiu gheorghe: ati vazut ca eu postez corespondenta pe blog
giurgiu gheorghe: doresc sa va cer acordul sa postez si discutia stergand ID ul dumneavaostra
DR.: da dar nu am navigat prea mult
DR.: nici o problema
giurgiu gheorghe: http://deniplant.blogspot.com/
giurgiu gheorghe: Aici e blogul cu corespondenta

DR.: am vorbit si i-am dat prietenei mele toate detaliile
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: ma poate contaqcta si stabilesc
DR.: multumesc din nou
giurgiu gheorghe: cu placere
DR. is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite DR. to upgrade.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic