luni, 21 ianuarie 2008

Am inceput sa beau si eu ceaiul Deniplant

lucia lettieri: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
lucia lettieri: scuze ca derajez dar eu am inceput s abeau ceaiul
giurgiu gheorghe: da
lucia lettieri: prb mea este ca nu pot s amananc lamaia de nici un fel
lucia lettieri: m-am chinut dAR AM VoMITAT
giurgiu gheorghe: ati incercat sa faceti o salata de fructe banane, portocale mere.c
lucia lettieri: SI CU CEAIUL PANA M-AM OBISNUIT A DURAT CATEVA ZILE
giurgiu gheorghe: dca nu puteti sa o mancati lasati-o deoparte
lucia lettieri: e obligat s ao mananc?
giurgiu gheorghe: nu e obligatoriu
lucia lettieri: fara lamaie nu isi face efectul?
giurgiu gheorghe: au fost si pacienti care nu au mancat-o
giurgiu gheorghe: pe forum s-a discutat mult acest lucru
lucia lettieri: eu am vrut sa posetez pe forum dar mi-am uitat si id-ul si paola
lucia lettieri:
giurgiu gheorghe: ceaiul e bine sa fie facut cu lamaie
lucia lettieri: il fac cu lamaie
giurgiu gheorghe: au fost altii care au pus planetele in mancare
giurgiu gheorghe: fiecare face cum doreste
lucia lettieri: ceaiul il fac cu lamaie dar nu pot manca lmaia
giurgiu gheorghe: puteti sa va inregistrati din nou pe forum
giurgiu gheorghe: ok
lucia lettieri: asta am s afac
lucia lettieri: merci mult de tot
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic