luni, 28 ianuarie 2008

multumesc mi-ati dat o speranta

maria_yoanna is currently not in your Messenger List.
Add to your Messenger List (Ctrl+Shift+A) Report as Spam (Alt+Shift+R)

BUZZ!!!
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: acum am venit
maria_yoanna: ioana ma numesc
giurgiu gheorghe: giurgiu
maria_yoanna: acum navigam pe internet pe adresa www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: este unul din ste-uri
maria_yoanna: da
giurgiu gheorghe: pe forum ati fost
maria_yoanna: ca sa inteleg mai bine
maria_yoanna: nu prea stiu
maria_yoanna: cum
maria_yoanna: dumneavoastra sunteti cel care s-a vindecat cu ceaiul deniplant?
giurgiu gheorghe: da eu sunt inventatorul
giurgiu gheorghe: si acum producatorul acestui ceai
giurgiu gheorghe: doriti sa mai stiti ceva?
maria_yoanna: in cat timp se observa schimbarile?
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua
giurgiu gheorghe: de acea este si GARANTIA DENIPLANT
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumita primiti banii inapoi
maria_yoanna: acest ceai trateaza si arterita psoriazica?
giurgiu gheorghe: au fost cazuri in care a ajutat si acolo
giurgiu gheorghe: Psoriazisul s-a rezolvat
giurgiu gheorghe: artriota nu sunt sigur 100%
maria_yoanna: de pe ce zone ale corpului dispare prima data,in general?
giurgiu gheorghe: depinde la fiecare , nu este o regula
BUZZ!!!
BUZZ!!!
maria_yoanna: ii bine
maria_yoanna: scuzati
giurgiu gheorghe: ok
maria_yoanna: nu dumneavoastra
maria_yoanna: nu ar trebui dupa 2 saptamani sa se vada mici schimbari?
giurgiu gheorghe: cum am spus, depinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: fiecare raspunde in felul sau
maria_yoanna: lamaia si mierea de albine ajuta daca le pui in ceai?
giurgiu gheorghe: eu ce sa spun acum ca DA si dupa doua sapatamani sa-mi reprosati ca nu se vede nimic?
giurgiu gheorghe: formula de preparare a fost facuta asa in urma unor indelungate experiente
giurgiu gheorghe: s-a ajuns la acesta concluzie ca este cel mai bine asa
maria_yoanna: deci cu miere si lamaie?
giurgiu gheorghe: da
maria_yoanna: pai de aceea intrebam pentru ca tati face tratamentul de 2 saptamani
giurgiu gheorghe: au fost care au pus plantele in mancare direct
giurgiu gheorghe: a mers dar nu cum ar fi trebuit
maria_yoanna: dumneavoastra ati avut psoriazis si va-ti vindecat?
giurgiu gheorghe: da 7 ani m-am chinuit cu boala
giurgiu gheorghe: si de 25 de ani nu mai am nimic
maria_yoanna: si tati se chinuie de 20 de ani
maria_yoanna: in ultimii ani psoriazisul ia atacat tatalui meu incheieturile de la degetele de la maini si picioare si unghiile
maria_yoanna: ati patit la fel?
maria_yoanna: exista vreo sansa de recuperare cu acest ceai?
giurgiu gheorghe: da am avut si eu unghiile afectate
giurgiu gheorghe: degetele la articulatii nu
maria_yoanna: exista vreo sansa de recuperare cu acest ceai?
giurgiu gheorghe: da 85%
maria_yoanna: multumesc mi-ati dat o speranta

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic