marți, 8 ianuarie 2008

capilarita cronica (eczematida-like purpura)

Stimate domn,

 Va multumesc pentru mesajul dvs. si va urez un An nou cu sanatate si
 bucurii.
 Am vizitat site-ul recomandat, e ff interesant.
 Trebuie sa mentionez ca boala de care sufar eu se numeste capilarita
 cronica (eczematida-like purpura) care se manifesta altfel decat
 psoriazisul - pete rosii formate prin explozia capilarelor la nivelul
 pielii, fara mancarimi sau alte manifestari. Pana acum nu am reusit sa
 gasesc nici un remediu, in afara de corticoide- recomandate de dermatolog,
 cu care nu sunt de acord. Cat despre dl. Kozak, nu pot merge la cabinetul
 dumnealui pentru ca eu nu locuiesc in Romania si pentru moment nu pot
 intreprinde o astfel de calatorie. De aceea ceream sfat pe calea
 internetului, caci un tratament naturist e mai usor de abordat. Subliniez
 naturist, pentru ca am multa incredere in acest fel de tratament si
 remediile pot fi trimise si prin posta.
 Daca dvs. cunoasteti un tratament pentru acest tip de boala, va rog sa-mi
 dati de stire.
 Va multumesc inca odata.

 Cu stima,
 Diana

Buna ziua

Nu pot spune ca am avut un asemena caz. Insa puteti incerca ceaiul
Deniplant, pentru ca acesta a dat rezultate in mai multe afectiuni
diferite ca etiologie(psoriazis,lupus eritematos, zoma zoster, dermatite,
cheratoze,ihtioza.)
Desi cum am spus au etiologie diferita, se pare ca au ceva in comun si
plantele deniplant actioneaza acolo, fara unguente sau alte medicamente,
fara regim alimentar.

cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic