miercuri, 2 ianuarie 2008

Atentie la adresa de corespondenta Deniplant

E.N: Buna seara! si La multi ani!
giurgiu gheorghe: buna seara
E.N: Ce faceti Domnul Giurgiu?
giurgiu gheorghe: studiez
E.N: Voiam sa va intreb daca ati primit banii ptr comanda de ceai
giurgiu gheorghe: cina a expediat banii
E.N: Neagu Petre
giurgiu gheorghe: din ce localitate
E.N: Din Alexandria
giurgiu gheorghe: nu nu au sosit inca
E.N: A fost expediat prin mandat electronic pe data de 29 decembrie 2007
giurgiu gheorghe: nu nu au ajuns
giurgiu gheorghe: poate maine
E.N: Oficianta de la posta a spus ca la mandatul on -line nu se trece codul
giurgiu gheorghe: daca nu a trecut pficiul postal pipera nu ajung
giurgiu gheorghe: daca a trecut numai voluntari nu ajung unde trebuie
giurgiu gheorghe: eu pe 31 am ridicat corespondenta si erau
E.N: A trecut doar Voluntari Ilfov si nr. de tel
giurgiu gheorghe: atunci sugur nu ajung
giurgiu gheorghe: voluntari este la 8km de pipera
giurgiu gheorghe: pipera este cartier separat al voluntari
E.N: Aveti casuta postala la oficiul Pipera?
giurgiu gheorghe: am spus clar sa treaca codul pentru ca batand codul in calculator gasea pipera
giurgiu gheorghe: da oficiulpostal pipera
E.N: nu a vrut oficianta
giurgiu gheorghe: atunci sa meraga ea sa ridice banii
E.N: Maine merge sotul la diriginta postei
giurgiu gheorghe: neaparat ca ei se vor intaorce inapoi
E.N: da
giurgiu gheorghe: sa bata codul 077191 ca va gasi PIPERA(voluntari)
giurgiu gheorghe: exact asa arata acolo
E.N: am inteles
E.N: imi pare rau ptr. incident
giurgiu gheorghe: asta este
giurgiu gheorghe: eu am spus la telefon
E.N: asa este
E.N: nu este vina dumneavoastra
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: nu sunteti primii care patesc acest lucru
E.N: Imi cer scuze.O seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere o seara buna
E.N: sistemul e de vina...
giurgiu gheorghe: nu sistemul ci oficianta
E.N: asa e

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic