marți, 22 ianuarie 2008

IMUNIPLANT

Domnule Giurgiu ,

Multumesc pentru amabilitatea dumneavoastra de a raspunde invitatiei mele de prietenie ,deorece astfel
am posibilitatea de a va cere sfatul ori de cate ori am nevoie .
Acum stiu ca ceaiul se numeste IMUNIPLANT ,l-am cumparat anul trecut pentru fiul meu si chiar l-am folosit ,in momentul cand el a facut o alergie ,dar l-a scurta vreme am constatat ca aceea alergie nu era altceva decat psoriazis .
A facut tratamentul cu ceaiuri si regim alimentar iar acum i-au disparut de pe corp . Asteptam ,primavara sa vedem daca boala va recidiva .
Va multumesc din suflet pentru tot ceea ce a-ti realizat si binenteles pentru ajutorul acordat .
Va doresc in noul an numai realizari si vise implinite !

Cu stima si respect ,
Mariana Caraianu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic