miercuri, 2 martie 2016

Zahar invertit pentru indulcirea ceaiului Deniplant

Zahar invertit pentru indulcirea ceaiului Deniplant
Zahar invertit
Pentru indulcirea ceaiului Deniplant se foloseste zaharul invertit

Pentru metabolizarea zaharozei din zaharul alb se consuma din rezervele organismului
calciu, magneziu, crom,vitamina B1 ,si enzime, ceea ce determina in cazul consumului excesiv numeroase perturbari in organism.

Zaharul invertit se obtine din zaharul alb prin fierbere impreuna cu acid citric
Astfel zaharoza din zaharul alb se transforma intr-un amestec de glucoza si fructoza care are o putere de indulcire dubla fata de zaharul alb si NU PREZINTA EFECTELE ADVERSE ALE ZAHARULUI ALB RAFINAT.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

OK, asta explica lamaia in ceaiul indulcit cu zahar  Am presupus ca de-asta trebuie fiert zaharul, da' nu stiam ca mierea influenteaza.

Da' cu mierea care-i conexiunea? (la lamaie - acid citric ma refer)

Multe lucruri sunt facute de mine pentru ca "asa m-a taiat capul"
Nici eu nu stiam pe acea vreme ca asa se face zaharul invertit.

Problema cu mierea a aparut dupa ce mai multi pacienti mi-au spus ca a mers mai bine daca au folosit mierea

Ati vazut ca de fiecare data cand aflu ceva care se dovedeste benefic, va spun tuturor
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Excelent... Adevarul e ca eu n-am folost deniplant decat cu miere, si rezultatele au fost foarte bune! Nu sunt consumator de zahar, am o alimentatie preponderent sanatoasa, pe cat imi permit

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic