joi, 24 martie 2016

sunt diagnosticat cu psoriazis

.... de un an sunt diagnosticat cu psoriazis si beau ceai deniplant de mai putin de 2 luni.am citit destul de mult in legatura cu aceasta boala,toti spun ca nu e vindecabila,doar pentru durate mai scurte sau mai lungi,dar nici un
medic sau persoana implicata in gasirea unui tratament desi recunosc ca este o problema de interior mai exact de imunitate,nu au facut ceva pentru tratarea acestei probleme ci doar unguente diferite,e drept naturiste.
singurul care a gasit un remediu pentru problema interna este dl Giurgiu caruia eu personal ii acord mare incredere.asa simt eu ca acest ceai ma va vindeca.incearca si tu si vei vedea cum reactioneaza orgsnismul tau.

Romeo , daca mai treci pe aici spune-ne te rog, daca stii vre-o boala care sa fie vindecabila definitiv.

Daca toti spun ca psoriazisul e o boala care nu se vindeca , de ce am spune noi ca se vindeca .

De ce i-as contrazice eu. Da asa este , insa eu de peste 25 de ani nu mai am nici o problema . O fi bine, o fi rau , ii las pe ceilalti sa spuna .
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic