luni, 7 martie 2016

Pete de psoriazis

Deci.... lamuriti-ma si pe mine va rog...petele mele cu scoame mari si urate sunt acum fine si numai au scoame...cred ca aproape s-au vindecat nu? insa sunt ca un dalmatian  ce as putea sa fac...??sa stau la soare??
sau trec doar cu timpu.....cam de 1 luna jumatate sunt asa..

Buna zius
Cu timpul vor disparea complet si nu va ramane nici un semn.
Daca vei sta la soare, e posibil sa grabesti acesta evolutie, insa nu este rezolvarea care trebuie si mai tarziu s-ar putea sa mai de inapoi
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm


aha.....si...domnule Giurgiu....o intrebare numai....daca stau la soare sa stau cu protectie????mi-a cumparat mama crema de 30 si de 50..sau pot sa stau la soare fara protectie intre anumite ore..ca soarele dupa ora 12 pana la 4 stiu si eu ca nu e bun.....

nu va pot da acest sfat
Incercati si vedeti cum va raspunde organismul cu crema sau nu
eu nu am folosit in viata mea astfel de creme.
Am respectat legea bunului simt care spune ca nu te expui la soare cand e cel mai periculos moment
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm


Eu am stat la soare indiferent de ore uneori (cand nu am putut sta multe zile la mare), iar alteori am stat respectand intervalele orare (mai ales in primele zile, cand pielea este nebronzata. Diferenta: bronzul facut in intervale orare este mai uniform, pielea (zonele fara psoriazis) mai putin agresata, nu am avut parte de usturimi / arsuri de piele de la exces.

Cu cat stai mai mult la soare, cu atat mai bine pentru psoriazis.

Acum, e la latitudinea fiecaruia cum echilibreaza chestiile astea doua

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic